Gå til innhold

Rett til utsettelse av angrerett dersom produkt må repareres før første 14 dager?


Anbefalte innlegg

Hei.

PS5 kjøpt som privatperson i Norge over nett hos Elkjøp. Regner med jeg har angrerett. Maskinen må inn til service (garanti) på dag 7, og la oss si jeg får den tilbake på dag 28. Vil jeg da ha 7 dager igjen på meg til å vurdere om jeg angrer på kjøpet?

Saken er den at min PS5 har en forferdelig høyfrekvent  pulserende hjernepenetrerende lyd. Til tross for at volumet på lyden er lavt, høres den på 10m avstand igjennom hodetelefoner i rolige spillscener. Gir meg hodepine, uakseptabelt for meg. Kjent problemstilling dersom man googler. Jeg er redd for at Sony kan finne på å si at de ikke hører lyden (eldre folk, eller personer med redusert hørsel ville nok ikke hørt lyden), eller at den er normal. I så fall - når saken er avsluttet i min disfavør - bil jeg angre på kjøpet. Støtter lover meg i dette?

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Oppdatering: Det tok over en måned før jeg fikk en «refurbished» enhet som var ripete samt - akkurat som jeg hadde mistanke om - hadde lignende høyfrekvente ulyd. Ny runde med Sony…  
 

Fordelen er at jeg har fått tid til mye annet fornuftig uten spillmaskin i hus. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...