SUPERJANNE Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) den er dyrere, men det får så være!!! Endret 6. januar 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 grr.. kikker på prisen.. 3200.. JA kjøpe! Bestille.. neiii.. glemte mva.. det står mellom e700 og z600 z600 er for min del mer telefon for pengene.. i både størrelse og funksjoner Ikke på minne desverre.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 den er dyrere, men det får så være!!! Da ble det jul i år også da.. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Bare pass på at når du ser prisen så er det uten MOMS(3200)! Mange butikker som "lurer" folk med det.... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 tror de fleste forstår at 3200; er "litt" lite.... momsen kommer på i kassa.... jeg ringte dit nå..de skulle sende den idag...men på minesider står det levering 10.01... så jeg ringte IGJEN da..og de sa den mest sansynlig var sendt.. ikke akurat "hardwarebutikkservice".. men pytt,pytt...bare jeg får den! (hardwarebutikken er en knallbutikk så vet dere det!) Lenke til kommentar
Normann Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 jmmk: Nå har du vel ventet lenge nok? husker vi diskuterte den i midten av november og da skulle du kjøpe den med en gang! hehe... Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 husker du det jo takk... jeg er helt på styr!!! jippi... Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Den er lekker! Men den blå er finere inni synes jeg! Men uansett, e700 er nydelig! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Bare pass på at når du ser prisen så er det uten MOMS(3200)! Mange butikker som "lurer" folk med det.... DEt er ikke for å lure, mener å huske at det var at bedrifter eller.no kan ha andre ordningner Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 hei! har noen bestilt gjennom mobilshop? når jeg er inne på track & trace på "min konto" er det IKKE noe kollinummer der!! skulle jo vert det? bestilte før klokka 0900 igår morges.. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 hvis det ikke er noe kollinummer der, så er den nok ikke sendt...... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 åjoda! fikk den nå... sølv er finest! nå har jeg hatt begge Lenke til kommentar
eivindw Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Noen som har link til bilder som viser forskjellen på blå og sølv? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Tror du kan se bilde av den på komplett.no hvsi du går åp mobiltelefoner-samsung-osv.. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Sølv er dyrere ? hmm.. jeg fikk min i går. det sto e700/blue på boksen, men telefonen var sølv Lenke til kommentar
xman Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Noen som vet om det er skjedd noe form for oppgradering av software på de nye sølvfargede???? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) sto silver på boksen min.. snodig at det sto noe annet på din boks? (på www.utenabonnement.no er det bilder av begge fargene) Endret 8. januar 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå