Treffsikker123 Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 Jeg er litt usikker på hva som er normalt å ha spart opp under læretiden, noen tidligere lærling som kunne tenke seg å gi meg et bedre innblikk? Lenke til kommentar
Killer Queen Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 Snart 15 år siden jeg var lærling så vet ikke om min historie er relevant lengre. Hadde ganske ræva lønn, noe som førte til en del ekstra arbeid. Sparte litt penger i løpet av 1 år, rett før jeg gikk inn i 2. år kjøpte jeg bolig sammen med min kamerat. 35 års nedbetaling (LOL). Kjørte videre på med ekstrajobber og import av div varer og utstyr solgte og flippet mye på bruktmarkedet. Min ene og alene til boliglån, forsikringer og faste abo. Det jeg trengte gjennom måneden eller måtte jeg tjene "selv" på fritiden. Vi var 2 kompiser som gjorde det på samme måte. Gøy, økonomisk og lærerikt. Solgte seff boligen med god fortjeneste etter 3 år. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 Tjente rundt 30kr/t. Det gikk til husleie, bil, mat og tobakk. Men nå er jo det 20 år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå