Gå til innhold

Creative MuVo NX 128MB


Anbefalte innlegg

Bommer sikkert

i dette tilfelle, ja. Jeg har fått dette problemet på et hallucinogen-album (ikke rippet selv). Dette albumet har jeg hørt på mange ganger og vet at det ikke forekommer noen psyke pipelyder i løpet av sangen(e). Skal se om jeg får sync-errors i foobar console. er interessert i å finne ut om det er problem med mp3fil(er) eller manglende strøm i enheten ved overføring

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler å laste ned nyeste firmware. Jeg kjøpte min for en uke siden fra psdata, og da var det ikke nyeste firmware. Kjent bug med den gamle firmwaren var at spilleren ikke vil gå tilbake til avspillingsmodus etter taleopptak... Utrolig irriterende. Fikk ikke brukt spilleren før ny firmware var installert.

Endret av Covcon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
En gang fikk jeg også en veldig høy pipelyd i den, dette har bare skjedd en gang.

prøv med en VBR kodet mp3, og prøv å spole litt (ikke ha på deg hodetelefonene da dette kan skade din hørsel)

Jeg kan ikke anbefalle Creative Muvo MX pr. i dag, har seneste firmware; likevel er det umulig å spole på en del vbr mp3 i tillegg til korrupsjon av lydfilene

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Selges denne med extra batterimodul hos alle nettbutikkene?

 

Hos f.eks Komplett så selges den bare med den sølfargede. Mens, hos PSData får du med en rød i tillegg.

pakken skal inneholde begge to, men for å si det rett ut vil jeg anbefalle at du tar en titt på TX i stedet hvis du vurderer muvo, du får USB2 i stedet for USB (natt og dag), og den er faktisk billigere!!

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124853&cks=PRL

 

skal du ha kun 128 MB, kan du kjøpe den strøken og med garanti fra meg :green:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Sendte mail til Komplett ang extra batterimodul. Og fikk i svar at den bare ble solgt med en - den røde. Mulig, han jeg mailet med tar feil. Har sett på TK'en og. Tror jeg bare blir skuffet hvis jeg går for en med 128 MB.

fulgte med to batteri moduler for meg.. og jeg kjøpte den fra komplett, en i sølv og en i rød!

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

kjøpte muvo nx 128 fro et par dager siden... Når jeg har på lys på displayet så kommer det en høyfrekvent lyd. Lyden forsvinner når lyset slukker så jeg er sikker på at det er lysgeneratortingen som gjør det. Ganske irriterende.

 

Noen som har det samme problemet?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

jeg hadde den eldre versjonen på 64mb.

 

jeg lånte den fra en venn og fikk derfor ikke instalert noe softwere.

 

men jeg hadde ingen problemer.

 

til Trådstarter:

ikke hopp over så mangen linjer som du har gjort. utroligt iriterende.

 

men ellers en finfin test

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...