kpw Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har nettop solgt min mob og vil ha ny.. Men det er ikke så lett.. Tenkte meg en se tlf fra 3000 og oppover.. z600 feks.. Den har det jeg trenger.. Men går det ann å få kjøpt den? Nei.. Finner jo ikke en butikk som har noen mobiler til salgs i det hele tatt.. p900.. ikke enda.. Samsung E700.. nei... Like før jeg kjøper meg en Nokia igjen og det vil jeg ikke!! Bare et lite hjertesukk fra meg... SKJERPINGS!! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Commit molde har z600, p900 Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Forbrukershop.no vet jeg har p900, og et kjapt søk på kelkoo resulterte i at både telebutikken, og siba har den. Og de andre nettbutikkene venter den inn 19. januar.. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jaja.. jeg har allerede en bestilling på z600 inne.. Venter bare på at den skal komme inn.. Men hvorfor tar det så lang tid mellom leveringene? Er det noe feil på z600 som må rettes opp? derfor har de trukket den fra markedet igjen? Rart dette.. Lenke til kommentar
kpw Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Men hvordan får jeg bestilt fra commit molde da.. Bare demo på hjemmesiden..Ikke si at jeg må tilbake til steinalderen å ringe for å kjøpe meg en tlf.. Men trur jeg satser på en z600. P900 er kul men trenger jeg den? Trukke det nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå