Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 20. mars 2021 Del Skrevet 20. mars 2021 Northern Lords gjør det mye mer spennende å spille som vikinger. ANMELDELSE: Crusader Kings III: Northern Lords Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 20. mars 2021 Del Skrevet 20. mars 2021 Fantastisk! Skal fyre dette opp i helga igjen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. mars 2021 Del Skrevet 20. mars 2021 Har de bytte ut order men at arms med Hird? Jeg prøvde meg som Hårfarge for en stund tilbake og var litt irritert over at de brukte ordet med at arms. Altså fantes ikke noen met at arms på 900 tallet uansett land, men var veldig feil for vikinger. Lenke til kommentar
Blodstrupm0en Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 Hvordan er dette spillet sammenlignet med total war serien? Traileren til spillet får det til å se ut som ganske likt men uten slagene. Men jeg regner med at der er mer enn det. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 CK har mer interaksjoner og intriger enn TW. Mesteparten foregår i kulissene. Om ikke TW er veldig forandret siden jeg spilte det for noen år siden, så det er igrunnen kartet de har felles, ellers er de to veldig ulike. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 (endret) 5 hours ago, Blodstrupm0en said: Hvordan er dette spillet sammenlignet med total war serien? Traileren til spillet får det til å se ut som ganske likt men uten slagene. Men jeg regner med at der er mer enn det. Ingen likheter egentlig, dette er først og fremst en dynasti simulator. Det spillet paradox har som ligner mest på total war er Europa universales. Se for deg total war kampanje delen der kompleksiteten er skrudd opp 1500% og uten selvstyrte kamper. Et par av de nyere total war spillene (den satt til England) har prøvd å kopiere noen veldig simple aspekteter fra CK, men feilet ganske kraftig. Endret 21. mars 2021 av Gunfreak 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå