raym123 Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 (endret) Hei! Vet det er mulig å dele alle spill mellom to maskiner, gjerne innenfor godt bekjente eller familie. Dette er lovlig og har gjort det samme på Xbox tidligere. På ps5 går man på innstillinger, konto og annet, der ligger konsoll deling og offline spilling, her skal man vel i prinsippet gjøre det samme, men får det ikke til å fungere. Takk for alle tips Endret 19. mars 2021 av raym123 Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 19. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2021 https://mashable.com/article/how-to-gameshare-ps5/ Her er hvordan man gjør det, men av en eller annen merkelig grunn får vi det ikke til.. Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet 20. mars 2021 Del Skrevet 20. mars 2021 Logg inn med konto 2 på din og din konto på den andre ps5. Tror du får en sms husker jeg rett med kode for å godkjenne, nesten samme som ps4 bare litt mer lettvint i og med man ikke setter primary på den andre konsollen. Funker fint her, deler med min bror og slipper å tenke på hvis server går ned at jeg kun får spilt hans spill og ikke mine som det var tidligere. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. mars 2021 Del Skrevet 20. mars 2021 (endret) Vet ikke om det er helt slik enda, men her er en huskelapp jeg skrev til meg selv for et par år siden. Sitat Playstation Gameshare ---------------------- Din ps5: la vennen din logge inn med sin bruker på din maskin, deretter går du med hans bruker på settings, deretter brukere/kontoer, deretter trykker du på annet, aktiver gameshare/offline/online. Vennen din sin ps5 gjør akuratt det samme med din bruker på hans maskin Endret 20. mars 2021 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 20. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2021 (endret) Takk for svar fungerer nå! Kjekt å bare kjøpe spillene en gang og samtidig dra nytte av psplus hehe Endret 20. mars 2021 av raym123 Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 On 3/20/2021 at 4:14 PM, raym123 said: Takk for svar fungerer nå! Kjekt å bare kjøpe spillene en gang og samtidig dra nytte av psplus hehe Får man ps plus på begge konsoller om kun en har det? Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 25. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2021 Ja 🙂 spillene må du laste ned med din profil også kan han andre åpne dem. Online kan begge spille Lenke til kommentar
Alexlissom Skrevet 13. november 2022 Del Skrevet 13. november 2022 Skal kjøpe et PS spill av en bruker som allerede har installert sitt via Finn.no. Han sier han skal gi meg brukernavn og passord, så jeg kan logge på han og laste ned spillet på min nye PS5. Han sier videre at han skal slette brukeren etter dette, synes det da er rart. Han sier at han kun har dette spillet på brukeren og vil slette det. Høres veldig rart ut. Noen som kan bekrefte at dette ikke er scam? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå