LilleG Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Chello sliter hardt her nå er det bare meg eller er det andre der ute som har det samma probleme? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Bare deg. Eller nå slite jo Chello hele tiden da men Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 jeg gidder ikke ha chello lenger ,jeg er lei av å dra uut strømmledningen fra modemet.Får (1800)1350/640 nexgentel på fredag. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Har hatt Chello pluss i ca 2 år,funker optimalt.Sjelden tull noe tull og tøys,får noen mail i ny og ne som ber meg om å resette modemet. Bruker DuMeter,viser nesten alltid 1,07 mbps når jeg laster ned noe. Endret 6. januar 2004 av karasjok Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har hatt Chello pluss i ca 2 år,funker optimalt.Sjelden tull noe tull og tøys,får noen mail i ny og ne som ber meg om å resette modemet.Bruker DuMeter,viser nesten alltid 1,07 mbps når jeg laster ned noe. ja da er jo ivertfall speeden ok,men du ser at den NGT linja mi kommer til å koste mindre en 512 linja mi fra upc(strengt tatt så har vell upc skrudd oppp speeden til ca800)Men det er så irreterende at det ikke virker når jeg har skole arbeid osv som skal hentes på nettet. Lenke til kommentar
pal.carlsen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Samme med meg. Er tilslutt blitt lei av chello så jeg har bestilt ngt. Jeg mener halloo betale samme pris for hobby hastigheten til chello med duste begrensninger ala nix ftp server (hvis du ikke bytter portnummeret da, men da bryter du "avtalen") stadig resetting av modem (jeg har ALDRI fått noen mail om at dette må gjøres) og stadige heng uten internett. Nei da sier jeg ja takk til freske 1mbit og mye bedre upload for samme prisen gitt. I tillegg får jeg en router isteden for det bedritene motorola modemet. UPC har et problem spør du meg, enten setter de ned prisene minst 75,- mnd ellers ser jeg ingen grunn til at de skal få nye kunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå