StianGT Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Hei ! Er det noen som har opplevd at esc slår seg av når man svinger ? Gass/brems fungerer helt fint , men så fort jeg er borti svingen slår den seg helt av. Noen som har noe ide ? Alt funket fint for noen dager siden.. Er snakk om en Traxxas Rustler vxl om det har noe å si Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. mars 2021 Del Skrevet 20. mars 2021 Kutter den når du forsøker å svinge ? Lenke til kommentar
StianGT Skrevet 20. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2021 Ja. Er ikke tegn til at den svinger, kutter totalt i det jeg er nær svingen Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. mars 2021 Del Skrevet 20. mars 2021 Har du sjekket om servo er låst i posisjon - evt ligger fremmedlegemer som sperrer? Lenke til kommentar
StianGT Skrevet 20. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2021 Ja, er ingenting i veien der. Får manuelt svingt med hjula når den er av. Mulig servoen som er defekt ? Skjedde så plutselig under kjøring å.. er jo ikke akkurat mye motstand på sving på de bilene der Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. mars 2021 Del Skrevet 20. mars 2021 Napp ut ledningen til servoen og se om den stopper da også når du prøver å svinge. Gjør den det så tipper jeg det er noe med radioen. Lenke til kommentar
StianGT Skrevet 20. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2021 Kobla den ut nå, å da kan jeg svinger på senderen uten at det skjer noe. Kutter ikke strømmen. Så da er det servoen som har tatt kvelden ? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 Høres ut som kortslutning i servo. 1 Lenke til kommentar
StianGT Skrevet 22. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2021 Ok. Takk for svar ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå