Thoma_S Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Noen som har besillt telefon der med bindingstid ?? Vet dere om det tar lang tid ?? Bestillte akkurat en med 12 mnd netcom YT... Står at det må godkjennes av netcom og visa først... Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Godkjennes det, og de har den på lager, så tar det ikke lang tid. Har bestilt derfra selv. Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) ja.. den er på lager trur jeg... bare lurte på hvor lang tid denne godkjenningen tar.... edit: Nei ******.. Den er jo for h***ette ikke på lager.... Endret 6. januar 2004 av Thoma_S Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 men det kan jo hende... (er ikke sikker) på at jeg bestillte den sisste, for det er liksom 1 og 2 av de andre LG modellene på lager... får se... sto ikke noe i mailen..... Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Vel det tar jo ikke lange tiden å få opplyst om du har noe binding fra før av på abbonentet så regner med at det sender den i morgen så lenge den er på lager Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Send dem en mail og forhør deg om når de får den inn på lager... Det gjorde jeg, og fikk svar dagen etterpå! Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 jajaj... da gjør jeg det... Dem er jo såpass seriøse så dem vet det håper jeg.. hehe..... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Bestillte akkurat en med 12 mnd netcom YT... Står at det må godkjennes av netcom og visa først... ikke nødvendighvis; kun hvis du kjøper igjennom webshop.. ofte når du skifter abbenomang; men beholder nr. så kan du forberede deg på litt ventetid (spesielt fra Telenor til netcom ) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Vel det tar jo ikke lange tiden å få opplyst om du har noe binding fra før av på abbonentet så regner med at det sender den i morgen så lenge den er på lager Veit du om det funker å bestille med NetCom YT hvis man har hatt bindingen i 11 mnd og 1 dag slik man kan i butikken eller får man bot på 1500 da??? Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 bot på 1500 ? Hvor har du det fra da ? Hvis du har bindt deg til telenor og skal bytte til netcom, må du vente til tiden er ute.. Men hvis du feks har netcom, og skal videreføre på et tilbud kan du gjøre det etter at HALVE tiden er ute... vet ikke hvilken politikk telenor har, men sånn er det på netcom i alle fall Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Leste på nettsidene til en annen nettbutikk og der stod det at hvis man brøt bindingstiden fikk man en bot på 1500 kr.. Men jeg vet ikke om det stemmer da.. Og 2.januar spurte jeg på expert om man kan videreføre dte før tiden er ute ogg da sa de at reglene til netcom sier at etter 11mnd og 1dag kan mån viderefør, men jeg er redd for at det skal bli noe tull med det hvis jeg bestiller på nettet, litt kjedelig å få regning på 1500 fordi jeg har misfortstått det så jeg kjøper den nok i butikken.. Endret 6. januar 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Leste på nettsidene til en annen nettbutikk og der stod det at hvis man brøt bindingstiden fikk man en bot på 1500 kr.. Men jeg vet ikke om det stemmer da.. Og 2.januar spurte jeg på expert om man kan videreføre dte før tiden er ute ogg da sa de at reglene til netcom sier at etter 11mnd og 1dag kan mån viderefør, men jeg er redd for at det skal bli noe tull med det hvis jeg bestiller på nettet, litt kjedelig å få regning på 1500 fordi jeg har misfortstått det så jeg kjøper den nok i butikken.. En skal uten problemer kunne fornye abb. når halvetiden har gått. Når det gjelder det med 11 mnd og en dag...det er da en tidligst kan si opp ett abb. Jeg har netcom yt, og har vært gjennom denne prosessen mange ganger (med å viderføre og å si opp...) MEN..det er deg som kunde, som har plikten med å sjekke hvor mye tid du har igjen på bindingen, hvis en ikke sjekker så får en en regning på 1500 for å ha brutt bindingstiden. Er jo det en må betale hvis en vil si opp abb. før tiden. Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 blei faktisk litt usikker nå... (ikke på det med bota) For jeg synes jeg kom på at det var 3 uker han sa... selv om jeg også synes jeg husker et halvt år... men.. en ting er sikkert. noen bot kan du umulig få.. for de sjekker med netcom først... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Så hvis jeg nå bestiller den mobilen fra Telebutikken.no med videreføring av mitt abo så burde det gå fint??? Selv om det ikke har vart 12 mnd før 15 februar? Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg bestillte i alle fall akkurat fra telebutikken med YT.. Og jeg har 3 mnd igjen på binding i alle fall.. har handla sånn mange ganger jeg å.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg bestillte i alle fall akkurat fra telebutikken med YT.. Og jeg har 3 mnd igjen på binding i alle fall.. har handla sånn mange ganger jeg å.. okei, kan du si ifra til meg når du får vite nå om det går greit??? ( det kan jo hende at det er nye regler pga. nytt år.. ) Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Du kan med 99,99 % sikkerhet kjøpe deg ny mobil med bindingstid viss bindingstiden din går ut 15.01.04 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Den er tegnet 15.02.03 men det burde vel gå bra.. Vurderer å bestile derfra, så slipper jeg å vente til 16 i butiken.. det er kansje dyrere i butikkene også, har ihvertfall sendt mail til noen butikker i nærheten så da får jeg se.. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 bruker å være 200 kr billigere... men så har du no porto fra internetshop Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 billigere på web som regel... men du kan nok bestille... I alle fall på telebutikken... Dem skjekker jo opp mot netcom før dem sender også så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå