Gå til innhold

Telebutikken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestillte akkurat en med 12 mnd netcom YT... Står at det må godkjennes av netcom og visa først... :(:(:(

ikke nødvendighvis; kun hvis du kjøper igjennom webshop..

ofte når du skifter abbenomang; men beholder nr. så kan du forberede deg på litt ventetid :thumbdown: (spesielt fra Telenor til netcom ;) )

Lenke til kommentar
Vel det tar jo ikke lange tiden å få opplyst om du har noe binding fra før av på abbonentet så regner med at det sender den i morgen så lenge den er på lager

Veit du om det funker å bestille med NetCom YT hvis man har hatt bindingen i 11 mnd og 1 dag slik man kan i butikken eller får man bot på 1500 da???

Lenke til kommentar

bot på 1500 ? Hvor har du det fra da ?

Hvis du har bindt deg til telenor og skal bytte til netcom, må du vente til tiden er ute.. Men hvis du feks har netcom, og skal videreføre på et tilbud kan du gjøre det etter at HALVE tiden er ute... vet ikke hvilken politikk telenor har, men sånn er det på netcom i alle fall

Lenke til kommentar

Leste på nettsidene til en annen nettbutikk og der stod det at hvis man brøt bindingstiden fikk man en bot på 1500 kr.. Men jeg vet ikke om det stemmer da.. Og 2.januar spurte jeg på expert om man kan videreføre dte før tiden er ute ogg da sa de at reglene til netcom sier at etter 11mnd og 1dag kan mån viderefør, men jeg er redd for at det skal bli noe tull med det hvis jeg bestiller på nettet, litt kjedelig å få regning på 1500 fordi jeg har misfortstått det så jeg kjøper den nok i butikken..

Endret av Anette_87
Lenke til kommentar
Leste på nettsidene til en annen nettbutikk og der stod det at hvis man brøt bindingstiden fikk man en bot på 1500 kr.. Men jeg vet ikke om det stemmer da.. Og 2.januar spurte jeg på expert om man kan videreføre dte før tiden er ute ogg da sa de at reglene til netcom sier at etter 11mnd og 1dag kan mån viderefør, men jeg er redd for at det skal bli noe tull med det hvis jeg bestiller på nettet, litt kjedelig å få regning på 1500 fordi jeg har misfortstått det så jeg kjøper den nok i butikken..

En skal uten problemer kunne fornye abb. når halvetiden har gått. Når det gjelder det med 11 mnd og en dag...det er da en tidligst kan si opp ett abb.

Jeg har netcom yt, og har vært gjennom denne prosessen mange ganger (med å viderføre og å si opp...)

MEN..det er deg som kunde, som har plikten med å sjekke hvor mye tid du har igjen på bindingen, hvis en ikke sjekker så får en en regning på 1500 for å ha brutt bindingstiden. Er jo det en må betale hvis en vil si opp abb. før tiden.

Lenke til kommentar

blei faktisk litt usikker nå... (ikke på det med bota) For jeg synes jeg kom på at det var 3 uker han sa... selv om jeg også synes jeg husker et halvt år...

men.. en ting er sikkert. noen bot kan du umulig få.. for de sjekker med netcom først...

Lenke til kommentar
Jeg bestillte i alle fall akkurat fra telebutikken med YT.. Og jeg har 3 mnd igjen på binding i alle fall.. har handla sånn mange ganger jeg å..

okei, kan du si ifra til meg når du får vite nå om det går greit??? ( det kan jo hende at det er nye regler pga. nytt år.. )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...