Tikkamasala2017 Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Det har skjedd noe på Snapchat kontoen min som gjør meg litt engstelig. Tre netter på rad har det blitt sendt ut et bilde fra «meg» til tilfeldig utvalgte i kontaktlista mi. Grunnen til at jeg vet det ikke er fra meg er at det er på tidspunkter hvor jeg er ganske sikker på at jeg sover, med mindre jeg snapper i søvne🤪 Noen som har opplevd noe lignende? Jeg skiftet passord og har aktivert to-trinns autentisering, likevel har det fortsatt. Noen som har opplevd noe lignende eller har noen tips til hva jeg kan gjøre? Eventuelt hva som forårsaker dette? Lenke til kommentar
Stu1 Skrevet 20. mars 2021 Del Skrevet 20. mars 2021 On 3/18/2021 at 1:42 PM, Tikkamasala2017 said: Det har skjedd noe på Snapchat kontoen min som gjør meg litt engstelig. Tre netter på rad har det blitt sendt ut et bilde fra «meg» til tilfeldig utvalgte i kontaktlista mi. Grunnen til at jeg vet det ikke er fra meg er at det er på tidspunkter hvor jeg er ganske sikker på at jeg sover, med mindre jeg snapper i søvne🤪 Noen som har opplevd noe lignende? Jeg skiftet passord og har aktivert to-trinns autentisering, likevel har det fortsatt. Noen som har opplevd noe lignende eller har noen tips til hva jeg kan gjøre? Eventuelt hva som forårsaker dette? Enten så har du en gasslekasje, da burde du kanskje se til å skaffe deg en slik så fort som mulig. Har hørt at folk glemmer helt vanlige ting om det er en slik lekasje i leiligheten deres. Eller så har du kanskje en litt snokete kjæreste/samboer e.l. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. mars 2021 Del Skrevet 20. mars 2021 (endret) . Endret 20. mars 2021 av SkyMarshall Arts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå