akelbo Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Ny runde med kritikk mot Bobby Kotick. Activision Blizzard permitterer flere ansatte – samtidig tar sjefen ut milliardbonus 1 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Hadde ikke spillene demmes vært så bra så hadde jeg nok boycottet de. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg The Very End Skrevet 18. mars 2021 Populært innlegg Del Skrevet 18. mars 2021 Når bonusen hans ene og alene veier langt tyngre enn de faktiske innsparinger gjennom permitteringer og oppsigelser, blir det hele idiotisk. Hva hjelper det vel å spare en håndfull milioner når han på toppen henter ut verdier i 1000-ene gangen? Amerikansk kapitalisme er deilig /s. 9 1 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 (endret) Og med det, ble ingen overrasket i det hele tatt. Amerikanerne ønsker jo å fortsette uten innblanding av myndighetene med regulering av noen slag. Da får man dette Endret 18. mars 2021 av BakaBerg 3 Lenke til kommentar
bat-fan Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 På dette punktet går alle activision pengene til Bobbys enorme appetitt på Camgirls. 2 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 " I tillegg skal samtlige ha mottatt et gavekort på 200 dollar" Jeg har en god og en dårlig nyhet. Den dårlige er at du mister jobben. Den gode... 3 Lenke til kommentar
TheAvatar Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 usa har så mange problemer og en lang vei å gå. dette var nok en nyhet som viser hvor umenneskelig det landet har blitt. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Donkey Kong skrev (4 minutter siden): " I tillegg skal samtlige ha mottatt et gavekort på 200 dollar" Jeg har en god og en dårlig nyhet. Den dårlige er at du mister jobben. Den gode... "Du mister levebrødet, men her er noen kronasjer slik at du kan kjøpe noen skins og emotes som du har lagd og som du kan bruke når du sitter hjemme uten jobb." 5 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Bra at spill har blitt dyrere da, så mer penger kan gå til milliardene. Husk at hver gang dere sier $60 ikke er nok for et AAA spill. Sier dere jeg elsker milliardær overklassen, la meg bruke noen 100kr ekstra av min månedslønn på 20-40 00kr så milliardærene kan få 45 000kr i sekundet i stedet for den stakkarslige 40 000kr i sekundet . Vi vet alle de de fortjener de ekstra 5000 i sekundet. For de jobber jo så mye hardere enn oss. 5 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Gunfreak skrev (1 minutt siden): Bra at spill har blitt dyrere da, så mer penger kan gå til milliardene. Husk at hver gang dere sier $60 ikke er nok for et AAA spill. Sier dere jeg elsker milliardær overklassen, la meg bruke noen 100kr ekstra av min månedslønn på 20-40 00kr så milliardærene kan få 45 000kr i sekundet i stedet for den stakkarslige 40 000kr i sekundet . Vi vet alle de de fortjener de ekstra 5000 i sekundet. For de jobber jo så mye hardere enn oss. Du vil vel ikke at stakkars Bobby må droppe å kjøpe den tredje yachten?? 1 Lenke til kommentar
Kanelbollemannen Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Det skal stå Gamespot, ikke Gamestop... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 (endret) 5 hours ago, Thomas_H said: Du vil vel ikke at stakkars Bobby må droppe å kjøpe den tredje yachten?? Nei, han og Bazos sliter virkelig, så mye sliter de at de kan bare betale sine arbeidere absolutt minimum (eller i Bazos tilfelle under minimum) han stakkars Bazos har bare økt sin personlige formue med 850 milliarder kr under pandemien. Endret 18. mars 2021 av Gunfreak 2 Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 18. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2021 49 minutes ago, Kanelbollemannen said: Det skal stå Gamespot, ikke Gamestop... Tusen takk! Har rettet opp nå. 1 Lenke til kommentar
Yopaz Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Nstin skrev (3 timer siden): Hadde ikke spillene demmes vært så bra så hadde jeg nok boycottet de. Det er jo kanskje verdt å tenke på hva en boycott egentlig ville ha gjort også. "Vi taper penger, nå må vi sparke ansatte slik at vi slipper å ta ut mindre bonus". Ville fort ha gått mot sin hensikt... Gunfreak skrev (1 time siden): Nei, han of Bazos sliter virkelig, så mye sliter de at de kan bare betale sine arbeidere absolutt minimum (eller i Bazos tilfelle under minimum) han stakkars Bazos har bare økt sin personlige formue med 850 milliarder kr under pandemien. Herregud, dette er jo fryktelig! Vet du om at har en GoFundMe side vi kan donere på? 1 Lenke til kommentar
Optimus_Bull Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Er dessverre ikke bare USA som er alene om det selv om vi skulle ønske å tro noe annet. Til tross for hvor mange ting Norge gjør bedre så er ikke vi fri for slikt heller. Har vært vitne til veldig egoistisk oppførsel av sjefer eller daglige ledere her også. USA er selvfølgelig verst på dette og har langt større saker om dette. Men det skjer her også, bare sjeldnere og i mindre grad. 2 Lenke til kommentar
Roger B84 Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Norge er dessverre på samme kurs. Kapitalismen lenge leve! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 23 minutes ago, Optimus_Bull said: Er dessverre ikke bare USA som er alene om det selv om vi skulle ønske å tro noe annet. Til tross for hvor mange ting Norge gjør bedre så er ikke vi fri for slikt heller. Har vært vitne til veldig egoistisk oppførsel av sjefer eller daglige ledere her også. USA er selvfølgelig verst på dette og har langt større saker om dette. Men det skjer her også, bare sjeldnere og i mindre grad. Det var jo nylig en artikkel på NRK at bare USA er verre enn Norge i vesten på hvor mye penger går i lomma til de rikeste vs vanlige folk, var snakk om at av 5kr gikk 4 av de til de rikeste og vi vanlige får 1. 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Gunfreak skrev (4 timer siden): Husk at hver gang dere sier $60 ikke er nok for et AAA spill. Når sist har Activision Blizzard lagd eit trippel A spel? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 29 minutes ago, Pallehysa said: Når sist har Activision Blizzard lagd eit trippel A spel? De lager ikke noe annet. De lager nesten bare COD og det er vel de som lager destiny også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå