blackcom Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Bruker XP SP1. Når XP setter igang screen saveren begynner hardisken min å lese eller skrive helt febrilsk hvilket bråker som et helve*te.... er til å bli gal av... Noen som vet hvorfor dette skjer og om det er mulig å forandre på det? Lenke til kommentar
BWW Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hvilken screensaver er det? Noe du har lastet ned? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Er det ikke et virus program som bruker å scanne diskene når skjermbeskytteren er aktivert? Husker at det var et som gjorde det for noen år siden. Var det Norman?? Lenke til kommentar
BWW Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Nå har ikke jeg opplevd det - bruker Norman. Men jeg har opplevd at Screensaver'e som er hentet ned fra div. internett sider kan inneholde mye skummelt Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Er det ikke et virus program som bruker å scanne diskene når skjermbeskytteren er aktivert? Et antivirus program mener du vel? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Er det ikke et virus program som bruker å scanne diskene når skjermbeskytteren er aktivert? Et antivirus program mener du vel? hehe.. Jepp. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 er det ikke windows som swapper av en eller annen grunn? hvor mye minne har du ? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Windows XP har en funksjon som kalles "Indexing Service". Mye mulig det er den som oppdaterer sin database mens skjermspareren kjøres. Forsøk å slå av funksjonen, kanskje det blir stille da! Min Datamaskin, høyreklikk en stasjon og velg 'Egenskaper'. Nedest finner du valg for å deaktivere/aktivere denne funksjonen. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Windows XP har en funksjon som kalles "Indexing Service".Mye mulig det er den som oppdaterer sin database mens skjermspareren kjøres. Forsøk å slå av funksjonen, kanskje det blir stille da! Min Datamaskin, høyreklikk en stasjon og velg 'Egenskaper'. Nedest finner du valg for å deaktivere/aktivere denne funksjonen. hm... den tenkte jeg ikke på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå