ilpostino Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 Hef har et Manfrotto 498RC2 som jeg planlegger å sette på hytten. Jeg ser på Leofoto Ranger LS-284C som har arca swiss plate. Kan disse brukes om hverandre? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 Ikke i utgangspunktet, men det finnes adaptere og plater som passer til begge. For eksempel denne fra Peak Design. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2021 Smart. Kanskje jeg skal skaffe stativet jeg vurderer da og heller bytte festeplate(r) Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 Jeg har ikke personlig erfaring med produktet, og det står "passer de fleste" i beskrivelsen. Jeg tror ikke det skal være noe problem for stativet du tenker på, men det er jo greit å være sikker... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2021 Du har nok rett. Og jeg mistenker jeg konstruerer et problem for meg selv med å "må ha" samme festeplate på stativene på hytten og hjemme. Jeg har rigget meg til med å ha forskjellig kamerahus på hvert sted så det skal til litt før jeg tar med det ene kamerahuset fra et sted til et annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå