Zeph Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Industrimaskiner er kraftigare, har større varmeleement, vaskar ofte kun på eitt nivå, står med konstant varme på tanken, brukar industrisåpe som kanskje er meir effektiv enn det du får på daglegvarebutikken. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Dubious skrev (2 timer siden): USA har kobling til både varmt og kaldt vann Industrimaskiner bruker minutter, så jeg lurer på hvorfor disse maskinene trenger 3 timer En kan bruke mye mindre energi om en bruker lang tid (3 timer vs 1 time). Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Svein M skrev (50 minutter siden): En kan bruke mye mindre energi om en bruker lang tid (3 timer vs 1 time). Kan bruke mindre energi om vi hadde hatt maskiner med tilkobling for varmtvann da vi allerede har varmtvannstanker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Kvifor brukar du mindre energi ved å ta varmtvatn frå ein tank i staden for å varme opp i oppvaskmaskina? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Zeph skrev (18 minutter siden): Kvifor brukar du mindre energi ved å ta varmtvatn frå ein tank i staden for å varme opp i oppvaskmaskina? Vannet er allerede oppvarmet, og jeg betaler ikke for varmtvann Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Du brukar ikkje mindre energi av den grunn, men det blir billegare for deg ja. Dei fleste betalar for varmtvatnet sitt. Lenke til kommentar
Poor Old Gil Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Dubious skrev (37 minutter siden): Vannet er allerede oppvarmet, og jeg betaler ikke for varmtvann Hvem betaler varmtvannet? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Poor Old Gil skrev (30 minutter siden): Hvem betaler varmtvannet? Huseier Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Kjøp denne https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/oppvaskmaskin/222525/gram-oppvaskmaskin-om62091# 60 min på 60 grader. Har den selv. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Labelle skrev (11 timer siden): Kjøp denne https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/oppvaskmaskin/222525/gram-oppvaskmaskin-om62091# 60 min på 60 grader. Har den selv. Miele-maskinen TS spurte om har også hurtigprogram på snaut 1 time på 60 grader. og denne Gram-maskinen har eco-program på ca 3 1/2 time som blir nesten som nevnte Miele-maskin. Gram-maskinen er nok grei til den prisen, men maskinen TS spør om er en annen klasse/kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå