akelbo Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 Haven er allerede i gang med å lage spill for PlayStation. Utviklerveteran Jade Raymond oppretter nytt spillstudio Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 Denne artiklene minnet meg på at Stadia ikke er lagt ned enda. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 Godt å se at i hvert fall noen av utviklerne landet raskt på beina etter Stadia-fadesen. Håper Jade Raymond møter suksess med det nye studioet! 4 Lenke til kommentar
Skeptisk23 Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 La oss satse på at hun får fullført et prosjekt denne gangen! Lenke til kommentar
valen Skrevet 20. mars 2021 Del Skrevet 20. mars 2021 Stadia er genialt nå som hardware er umulig å få tak i. Dersom du får tak i så er det latterlig dyrt. Hvorfor kaste bort så mye penger på hardware når du kan spille mange av de samme spillene uten p ta den hardware kostnaden. Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 valen skrev (På 20.3.2021 den 19.42): Stadia er genialt nå som hardware er umulig å få tak i. Dersom du får tak i så er det latterlig dyrt. Hvorfor kaste bort så mye penger på hardware når du kan spille mange av de samme spillene uten p ta den hardware kostnaden. Fordi jeg ikke vil betale full pris for spill som kom ut i fjor på en tjeneste som ikke kommer til å eksistere om noen år. Lenke til kommentar
valen Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Hvorfor skal du spille samme spillet i årevis? Jeg snakker ikke om multiplayer spill. De vil du sikkert ha installert lokalt. Hvorfor skulle en slik strømme tjeneste forsvinne når de fleste lever i beste velgående. Men du har rett i at utvalget ikke er fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå