Gå til innhold

Bestilt custom pc 26.2(3-6 dager produksjonstid) nylig varsel skjermkort mangler

Anbefalte innlegg

Bestilte en pc den 26  feb. fra shark gaming med 3080 som skulle ta 3-6 dager å produsere. Prøvde å ringe de i dagene før, men de tar jo aldri telefonen. Alle delene var på lager. Ringte inn den 28 februar og de bekreftet at delene var på lager, inkludert skjermkort. De sa at de hadde mange av dem, og hadde jeg bestilt så var kortet reservert til meg. ukene går.

På mandag ringe jeg og spurte hva som skjer, og spurte om de kunne slenge med esken til skjermkortet om de hadde liggende, det gjorde ingenting om de ikke hadde. null stress, pcen var straks ferdig og det skulle ordnes. Igår (tirsdag) fikk jeg mail om at det manglet en del. De manglet esken og skulle derfor vente med å sende den. Senere på dagen fikk jeg ny mail. De var usikker på om skjermkortet var der, men jeg ville få tilsendt pcen så snart de fikk inn nytt 3080 kort. Han sa han skulle finne en løsning og ringe opp igjen, det gjorde de aldri.  hva faen. 3 uker på å fortelle meg at skjermkortet plutselig mangler. Kan jeg kreve en bedre del/oppgradering av pc? de har ikke hatt skjermkortet inne siden 2 februar. neste oppgradering er + 8000 for et 3090. Det tar 1 uke før de svarer på mail, timesvis med venting på telefon, og ringer opp igjen gjør de heller ikke. 

Update: De ville ikke få inn ny eske før de fikk inn nye 3080 kort, da jeg ringte idag hadde de ikke skjermkortet. Tolket det som at alt var på stell igår og vil bli sendt snarest, varselet var grunnet mangel på eske, og nå mangler de skjermkort. virker som de brukte det i en annen build. 

Vet ingenting om rettigheter på dette, da det virker som om de bare refunderer deg om det er et problem. står også noe om Force majeure, noe jeg føler ikke er relevant når de har bekreftet mange ganger at alt er på stell. 

Endret av dan992
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...