Gå til innhold

N6600 -> MMS (igjen!)

JRF

Anbefalte innlegg

Beklager så mye for nok en gang å ta opp dette temaet... Har lest samtlige innlegg om dette i foraet men har fremdeles ikke funnet noen løsning...

Problemet? Får ikke sendt MMS... Har fått MMS innstillinger fra Telenor (har Chess King) men når jeg prøver å sende MMS så står det at "Foretrukket multimedie-tilgnagspunkt ugyldig"... Anyone?

Får heller ikke koblet til med Opera. GPRS symbolet er der men ikke noe data blir lastet...

Nei... Takke meg til min gamle 6310i > Bluetooth > iPaq... Funker alltid!!

Min nye 6600 ligger godt an til å bli byttet inn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Visst kan man det?!? Jeg gikk over fra Telenor til Chess og har ikke endret på innstillingene. Har tre sett med innstillinger. Ett til WAP/GPRS, ett til Internet/Opera/MSN og ett til MMS. Alle disse har jeg opprinnelig fått fra Telenor sin kundeservice.

Jeg foreslår at du tar telefonen din til en Telenorforhandler og ber dem sette den opp for deg.

-Magnus

Lenke til kommentar

Det er jo litt ironisk at man må ta med seg en telefon med en nett leverandør som har en så dårlig service at man må gå til en annen for å få satt den opp.

Har du fått aktivert MMS hos Chess?? hvis jeg ikke husker feil så må man ringe chess først for å få MMS aktvert før man kan benytte seg av dette??

Retro...

Lenke til kommentar
Beklager så mye for nok en gang å ta opp dette temaet... Har lest samtlige innlegg om dette i foraet men har fremdeles ikke funnet noen løsning...

Problemet? Får ikke sendt MMS... Har fått MMS innstillinger fra Telenor (har Chess King) men når jeg prøver å sende MMS så står det at "Foretrukket multimedie-tilgnagspunkt ugyldig"... Anyone?

Får heller ikke koblet til med Opera. GPRS symbolet er der men ikke noe data blir lastet...

Nei... Takke meg til min gamle 6310i > Bluetooth > iPaq... Funker alltid!!

Min nye 6600 ligger godt an til å bli byttet inn...

Gå inn på MMS/SMS settings og sett telefon minnet som lagrings plass for meldinger..

Prøv dette da det hjalp meg når jeg hadde samme problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...