Mio Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Heisann! Noen som vet om noen spill til xbox som ligner super mario eller Sonic? Dama som lurer Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Vodoo vince (er ikke så bra hvis du hater brett der du detter ned fra store høyder og dør hele tiden) et annet som kansje kan ligne en smule er Grabbed by the ghoulies (fra de som lagte Banjo Kazooie) Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Sonic Heroes kommer vel til Xbox om ikke alt for lenge. Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jo har hørt noe sånt om sonic også. Tør ikke tenke på hvor mange timer jeg har brukt med sonic 2, og sega mega drive Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 prøv og gjett hvem som fikk Sonic heros i dag? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 prøv og gjett hvem som fikk Sonic heros i dag? det er meg det. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 http://www.gamespot.com/xbox/action/ininja/review.html I-Ninja!!! Det er DRITFETT! Kanskje litt mye action?, men gameplayet er vannvittigt varierende. Hoppe på vegger, rulle tønner, svinge kroker og full pakke! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 kjøp en GC men en Gameboy Player, da kan du spille alle Game Boy spillene som er laget inklusiv Gameboy Advance spillene. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Spiller alle gameboy advance spillene med xboxen min jeg.. edit; ...Hvis jeg vil, noe som absoutt ikke stemmer.. Endret 11. januar 2004 av TorgeirS Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hva med å kjøpe seg en GC for 795,- på Elkjøp? Det er masse Sonic spill på GC. Samt 3 spill i Mario serien: Mario Sunshine, Mario Kart: Double Dash!! og Luigi's Mansion. PS! Luigi heter Mario til etternavn. Ergo, 3 spill i Mario serien Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 En liten outsider: Prince of Persia: The Sands of Time (kommer vel snart i butikkene til Xbox, eller har det kommet allerede?). Ikke akkurat en tro kopi, men et særdeles vellaget spill som krever vel så mye koordinasjon som Mariospillene. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Er ikke Rayman 3 på alle konsollene? Tror det fikk gode kritikker. Har bare prøvd en demo. Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 En liten outsider: Prince of Persia: The Sands of Time (kommer vel snart i butikkene til Xbox, eller har det kommet allerede?). Ikke akkurat en tro kopi, men et særdeles vellaget spill som krever vel så mye koordinasjon som Mariospillene. synes ikke det spiller ligner noe særlig på mario... Ligner mer på Iniana Jones... Men utrolig bra er det! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 PS! Luigi heter Mario til etternavn. Ergo, 3 spill i Mario serien Luigi er broren til Mario så Luigi heter nokk ikke Luigi Mario Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 PS! Luigi heter Mario til etternavn. Ergo, 3 spill i Mario serien Luigi er broren til Mario så Luigi heter nokk ikke Luigi Mario Stakkar liten! Vel, vi kan jo vedde om det, eller hur? Mario Mario og Luigi Mario heter brødrene. Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 PS! Luigi heter Mario til etternavn. Ergo, 3 spill i Mario serien Luigi er broren til Mario så Luigi heter nokk ikke Luigi Mario Stakkar liten! Vel, vi kan jo vedde om det, eller hur? Mario Mario og Luigi Mario heter brødrene. av en eller annen grunn tror jeg du har rett. Tror de lakte en spøk ut av dette på ekte filmen (har den på vhs) ;D Lenke til kommentar
Rolfus Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Joda, han har rett. Luigi Mario er hans fulle navn, husker dere ingenting fra det gamle 'Nintendo Magasinet' ("Bladet for deg med svette på panna og kontroller i handa") ? Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Crash Bandicoot, The Wrath of Cortex... Ligner vel litt på mario spillemessig... Lenke til kommentar
raysv Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Noen spill Crash Bandicoot Wrath of Cortex Sonic Heroes Voodo Vince Rayman Blinx The timesweeper Pac Man World 2 Frogger Beyond Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Noen spill Crash Bandicoot Wrath of Cortex Sonic Heroes Voodo Vince Rayman Blinx The timesweeper Pac Man World 2 Frogger Beyond når jeg spilte Frogger Beyond syns jeg det ligna mer på frogger enn super mario... Jeg synes også spillet var temmelig lamt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå