Gå til innhold

LG service

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skjønner ikke AKKURAT hva du mener normann ?

Kan jo hende at han lurer litt på det da...

Hva er poenget med at HAN spørr om det?? Han har IKKE LG telefon engang... For det andre så spørr han om ett spmål og svarer på det selv... Unødvendig...

Lenke til kommentar
ja, jo men.. kanskje han er redd for å kjøpe LG for at det ikke er noen bra verksted ordning... men dette blir jo litt of topic alikavæl.... men 1300 innlegg på et halvt år er jo en del da... hehe

Ja, 1300 er VELDIG mye... Og når det meste av innleggene hans bare er tull og u-intresant for alle (inkl han selv) så er det unødvendig åp bruke plass på dette...

Det er selgers ansvar å få levert mobilen på repp... hvertfall så lenge det er en garanti sak...

Lenke til kommentar

hva feiler det deg ?

har du noe i mot meg egentlig ???

har faktisk interesse av å vite hvor LG repareres! tenk det! er det helt umulig å tenke seg ???

å det at jeg svarte på mitt eget innlegg var fordi thomas_s, handlekurv på irc, fant den linken! fs,-

edit: litt hyggeligere post (=

Endret av Errae
Lenke til kommentar
hva feiler det deg ?

har du noe i mot meg egentlig ???

har faktisk interesse av å vite hvor LG repareres! tenk det! er det helt umulig å tenke seg ???

å det at jeg svarte på mitt eget innlegg var fordi thomas_s, handlekurv på irc, fant den linken! fs,-

tusen takk for at du besudla posten min...

tosk

Hihi...

Kan jeg da være så frekk å spørre om hvorfor du har interesse av dette? :p

Lenke til kommentar
fordi jeg jobber i en butikk som har verksted. og det er _mange_ som kommer innom med LG og vil ha den reparert...

Hmm... Det var jo litt rart... Er det ikke LG folk er mest fornøyd med da??

Litt rart du ikke vet det når du jobber i butikk da... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...