Gårby Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Etter at jeg trodde jeg hadde slettet viruset, så var det liksom der enda. Gjorde d jeg har lest den gjorde. Forandret startsiden hele tiden. Safe mode, ad-aware, virussøk, spybot osv. fikk nok fjernet dritten den hadde med seg. Men etter å ha sjekket alle programfilene nøye igjen, fant jeg en rar fil som var opprettet samme dato som jeg fikk viruset. Jeg slettet denne i safe modus, og siden har alt fungert perfekt! PS! takk for hjelpa Eiriksen! Lenke til kommentar
keila29 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Etter at jeg trodde jeg hadde slettet viruset, så var det liksom der enda. Gjorde d jeg har lest den gjorde. Forandret startsiden hele tiden.Safe mode, ad-aware, virussøk, spybot osv. fikk nok fjernet dritten den hadde med seg. Men etter å ha sjekket alle programfilene nøye igjen, fant jeg en rar fil som var opprettet samme dato som jeg fikk viruset. Jeg slettet denne i safe modus, og siden har alt fungert perfekt! PS! takk for hjelpa Eiriksen! 1587561[/snapback] Hvor går jeg inn i sikkermodus? har samme problemet... Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hei, når maskinen din booter, trykker du på F8 tasten, da skal det komme opp em meny hvor du kan velge sikkermodus. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hei, keila29, og velkommen til forumet. Du har funnet deg en gammel tråd ser jeg Hvis du vil kan du følge langversjonen i følgende post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246, så ser vi hva vi kan gjøre deretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg