Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mindre luftveisproblemer i flere måneder

Tsukeo

Anbefalte innlegg

Med mindre luftveisproblemer mener jeg typ vond hals og rennende/tett nese.

Jeg har hatt mindre luftveisproblemer helt siden sommeren i fjor som kom og gikk hele tiden, fram til Oktober da jeg faktisk følte jeg ble ordentlig syk. Prøvde å ta koronatest, bestilte, fikk aldri noe svar, så ventet bare inne til jeg følte meg frisk (pluss litt til). Noen dager senere kommer problemene tilbake, men ble aldri ordentlig syk igjen. I løpet av denne perioden ble ingen rundt meg syk, så tviler sterkt på det har vært korona, har heller aldri vært nærkontakt.

Siden nyåret har problemet trappet seg litt opp med mindre pustevansker og tetthet i brystet. Tenkte å dra til legen for å sjekke, så tok koronatest i går og den kom tilbake negativ. Har ikke time før den 7.4., men er det noen som har noen tanker om hva det kan være?

Har tidligere hatt problemer med betennelse i både lunger og hals, samt astma, er det noe som kan ha kommet tilbake? Var som sagt syk en periode i fjor, kan det være bivirkningene av tidligere koronasykdom?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...