Gå til innhold

Ny Dell Inspiron 8600

Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe meg bærbar, hører mange skryter av whitebox og andre "billige" maskiner. Har også kikket på Dell Inspiron 8600 og syes dette ser ut som et godt tilbud. HAr et par spørsmål:

1.

MAskina kommer standard med 256mb ram, skal oppgradere dette til 512, med ram fra psdata eller tilsv. vil den originale minnebrikken fungere sammen med det uoriginale minnet ?

2.

Har valget mellom Wxga, WSXGA og WUXGA skjerm, er det verdt å legge litt ekstra penger i en av de høyere oppløsningene (størrelsen på skjermen er jo den samme ) ?

3.

Har tenkt å tilpasse maskina med 1,5 Ghz Intel M, og Radeon 9600 turbo, dette systemet til rundt 14000 må jo være et bra kjøp eller ....?

4.

Andre som har sett på dette tilbudet og har noen anbefalninger ?

PÅ forhånd takk !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det sitter infineon brikker i min 8200. Ergo burde den takle Corsair og de andre, jeg tror jeg kjøper meg en ny brikke snart. (Har bare 384, og det er lite) Velg en brikke da :p og ikke to 128 :p

Velg Sxga eller bedre, om du har normalt syn, vil du bare finne ut du ikke får noe plass til ting på skjermen med xga. Det er irriterende å ikke ha plass til word på skjermen fordi oppløsningen er så liten.

Sikkert en meget grei maskin, tror den maskinen takler dx9 spill i motsetning til min :p

Lenke til kommentar

ikke finn på å kjøpe noe annet enn den høyeste oppløsningen på skjermen! den blir også mye bedre ellers (lysstyrke, sidevinkel, generell klarhet).

og ja, du vil kunne bruke den ene brikka fra dell sammen med en evt. annen brikke (hvis du ikke mot formodning skulle få to brikker som ikke liker hverandre da (sannsynligheten er liten;) ))

høres ellers meget, meget bra ut :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...