Ellen Viseth Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 20 kommuner videre i kampen om batterifabrikk: Ingen i Vestland [Ekstra] Lenke til kommentar
Mutant_100 Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 Det kan da ikke anlegges uten havn! Det å ha 1000vis av lastebiler kjørende vil jo bare være en gigantisk miljøsynd. 1 Lenke til kommentar
TorHansen Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 Mutant_100 skrev (37 minutter siden): Det kan da ikke anlegges uten havn! Det å ha 1000vis av lastebiler kjørende vil jo bare være en gigantisk miljøsynd. Jeg tror at alternativene som gjenstår enten har havn eller jernbane 1 Lenke til kommentar
Ellen Viseth Skrevet 17. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2021 Godt poeng. Minst fem av kommunene på lista ligger i Innlandet (jeg skriver "minst", for vi kjenner ikke alle). Kan være verdt å tenke på for oss journalister den dagen tomta blir valgt. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 TorHansen skrev (På 16.3.2021 den 20.06): Jeg tror at alternativene som gjenstår enten har havn eller jernbane En del av de ligger ved elver har jeg blitt fortalt. Tysvær ligger på et 5km2 stort industriområde. Med utrolig god linjekapasitet, dypvannskai som ligger skjermet i en fjord og bra infrastruktur rundt. Blir sjokkert om ikke de kommer videre til topp 3. Det de kan ryke på er mangel på arbeidstakere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå