B.H.H Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 jeg har en thomson dvd spiller i xboxen min og jeg skal sette inn Xecuter 2.3 Lite modchip men jeg har hørt at dvd spilleren jeg har ikke vil lese av alle cder og dvd hvist xboxen er modchipet......er det noen andre som har hørt om det?? noen som vet hvor jeg kan få tak i en annen dvd spiller?? Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Den leser cd-rw, men ikke cd-r. Det har ikke noe med om den er chippet eller ikke. Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) hmm.. min thomson kan lese cd-rw *glem det.. jeg leste feil... noen som vet hvordan jeg sletter sånne meldinger?* Endret 5. januar 2004 av t2xg Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har en kompis som satte på bryter på chippen for å slå den av da den ikke ville spille enkelte orginal dvd'er i xbox-mediaplayer. Men det funker fint om du slår av chippen. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 den thomson dvd spilleren vil trolig ikke klare å lese cd-r, fordelen med thomson spilleren er at den er den som best "støtter" DVD+R formatet, som er en stor fordel hvis du har en DVD+R brenner da Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 trenger man å legge inn bios fra cd når man mar montert chipen....?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå