Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Historie om Min oppvekst frem til myndig alder

Gjest 1060f...3d6

Anbefalte innlegg

Gjest 1060f...3d6

Jeg har vert imellom mye i livet banka gul å blå omtrent dagelig av mor så lenge jeg kan huske sparket slått løftet opp etter ørene å ristet ene øre mitt har vert halveis avrivd å ble sydd på kaldt det ene å det andre aldri sett eller lært noen andre følelser enn sinne, mor tvingte i meg oppkaste mitt fra bakken ute våknet opp omtrent hver morgen til lyden skrik å kjeft å slag lillebror hadde en liten feil som gjorde at han ille merket at han måtte på do når han sov så mor slo å kjefta å dusja han i iskald vann fra, jeg var 7-8år passet jeg di 2 små brødrene mine mens mor var ute når jeg var 10år begynnte jeg å røyke sigaretter fast som jeg stjelte av mor blei først tatt for røking når jeg var 12 å 14åring da fikk jeg lov å røyke inne av mor å far. Far å mor var ikke sammen far var/er narkoman å kjørte lastebil var mye med han så fort jeg hadde fri å mulighet var gøy å jeg fikk gjøre det jeg ville det var stille i lastebilen eneste far som snakket i telefon ofte og lenge jeg sov til jeg våknet av meg selv kokte pølser i kaffetrakteren hadde fri tilgang til sigaretter far lot meg røyke fra jeg var 12år far viste ikke at jeg viste han røyket hasj inne i lastebilen hver kveld det var jo ikke vanskelig å lukte men jeg viste det for når jeg var 9år stjal jeg og kompisen min ferdig rulla røyk å dro ned i tre hytta vi innhalerte ikke me en gang men di to mye eldre tvilling store brødrene til kompisen min viste godt å fortalte oss å lærte oss å innhalere husker jeg ble så rar og kvalm å kastetopp så dro hjem og la meg var så trøtt. Aldri sett far verken glad eller noe kunn sint og veldig sint har hatt poleti beskyttelse mot han hele familien han skøyt med hagle å kastet dynamit etter politiet noe som var på nyheter å alle så jo hvem han var han ble fengslet jeg var på et tiltak isteden for skole 1 dag i uken der vi var på jakt å litt forskjelig men da jeg fikk prøve lærdue skyting var det noe det ble satt fokus på det var noe jeg virkelig fikk til instruktøren utalte han hadde ikke sett lignende til flink skyting på en så ung person som hadde bare skutt 1 gang tidligere jeg bomma en gang hele dagen å skøyt bare 2 og 2 lærduer di andre på gruppa klarte ikke 2 lærduer om gangen første gang jeg fikk mestrings følse så ble det som ellers di andre begynnte å komme med kommentarer ja han har vel lært av faren sin, er jo ikke noe rart når faren heter hagle desperado som media kalte far så det var siste gang jeg var og skøyt å begynnte å stenge meg inne fant på historier til familie å andre barn i gata for å føle jeg passet inn å ikke vere rar jugde så det rant av meg til tider så trudde jeg nesten på meg selv men fikk aldri noen orntelige venner, hadde en venn frem til han flyttet da vi var 11år pga jeg å han tente på skogen ved et uhel å moren hans greide ikke mere å han måtte bo hor faren sin så han ikke igjenn før vi var 21år da var han en fremed. ble mobbet i alle år på skolen av lærere og med elever hadde ingen venner og vere med og hos psykologen fikk jeg aldri verw alene mor var med inn hver gang fikk noen spørsmål i ny og ne av psykolog men fikk aldri svare mor svarte å snakket jeg turte ikke si noe eneste som ble kommet frem til var at jeg hadde dysleksi det var all hjelp skjønnte aldri stort på skolen greide ikke følge med var mye annet spennende en blyant som datt i gulvet eller en som hostet måtte pirke på noe hele tiden som oftest viskelær pirke av små biter noe som resulterte i kjeft og straff fra lærere slet med mat extremt kresen men ble tvunget til å spise i matpause om jeg ikke spiste ble det konsekvenser som å ikke få gå ut måtte bli på skolen etter skole slutt. 9års alderen på besøk hos far fant jeg blader med nakene mennesker dette var spennende å rart fikk en rar følelse og tissen min ble lengere å helt hard kjempe rart syntes jeg spennende nabo jenta kom på besøk å vi leka på rommet så viste jeg henne bladene hun oxo syntes det var litt rart å se på men oxo spenende hun måtte hjem til midag men kom dagen etter å spurte om vi skulle se mere ja vi så  å fniste sammen det var jo spennende å vi viste jo vi ikke fikk lov til det dagen etter dro jeg til mamma i gjenn etter 2 uker var det til pappa en helg igjenn nabo jenta kom å vi så i bladene med nakene i vi lurte på om vi så slik ut som di i bladene jeg hadde stå tiss å var flau jeg viste jo ikke hvorfor den var sånn nabo jenta hadde ikke noe var bare en sprek der hu syntes tissen min var rar som sto rett ut sånn vi prøvde å ta på tissen til hverandre hmm litt rart tissen hennes var myk og sprekken var fasinerende hun tok pæ tissen min hun sa ikke stort var rart og den var hard kledde på os hun dro hjem å vi snakket ikke mere om det så hverandre ikke mye heller hun og moren flyttet moren hadde fått ny kjæreste. Mobbinga på skolen både fysisk å psykisk fortsatte frem til 7 klasse da forsvant min empati å forståelse for alle fløy på alt som var bare di så på meg feil nytta ikke for noen å si noe alt jeg ville var å skade å gjøre folk vondt jeg likte å påføre andre smerte det var gøy skadet meg selv ved å slå i harde ting kutta meg det føltes deilig lærere var redd meg elever var redd meg ingen turte å snakke eller ta tak i meg di prøvde å utvise meg men det va bare godt å slippe å måtte stå opp å gå til skolen holdt på å ble værre å værre til slutt måtte jeg bytte skole i 9 klasse til en prosjekt skole få elever men forsjelig alder likte meg der vi fikk røyke på skolen vanlige timer fantes nesten ikke vi var mye ute å fant på ting på turer å div men 10 klasse ville jeg flytte til slutt  fikk jeg flytta til far hadde 3 luftgevær moped å gjorde stort sett det jeg ville skøyt små fugel me luft geværet masse veldi masse fikk lov å dra på fester det var normalt bodd der en uke å var på fest hos en i klassen far kjørte meg å en annen å foreldrene til han andre henta oss jeg husker ikke jeg var dritings å hadde liggi ute å spydd hele kvelden å igjen ble jeg mobbet på ny skole pga jeg var tjukk å lav fikk kallenavn som rulle etter di dytta meg ned en skråning ble kalt smørbukk fordi jeg ligna vist gjorde det ikke bedre på skolen så 6mnd etter på har jeg med beste kompisen min hjem han kødder å sier polti i gården leer kommer te innkjørsla me taxin joda polti i gården viste far hadde revolver i sikring skapet å luft geværa mine å di 3 mopedene mine var stjelt så ikke betjentene henta nøkkelen satt den i døra rakk ikke vri om så låste polti opp døra å spurte om jeg var sønnen å hvem kompis var jeg måtte inn kompis måtte stå ute di spurte om det ene å det andre kompis ringte moren sin jeg klikka fløy på polti di dro meg ut av huset blei enda mere sinna slo i ting kasta ting rundt moren kom å snakka med polti å kjefta for at di hadde spurt meg ut det var ikke lov uten tilatelse av foresatte å ble med di hjem bodde hos di i 2 uker å hun snakket med barnevernet å sa det at jeg kunne bo der hos dem barnevernet sa nei måtte flytte til en annen familie i bygda pga di hadde hatt fosterbarn før viste hvem di var måtte bo ute på et stabbur isolerte meg mere og mere altid vert vanskelig med folk di hadde 4 unger som bodde hjemme foster mor var hjemme verende fosterfar jobbet som mekaniker å var aldri hjemme før 17-18 tiden da kom jeg inn å kunne gå på do evnt vaske meg å spise noe jeg slet med gride ikke dusje med så mange ukjente heller ikke gå på do der turte såvidt å spise vaske meg gjorde jeg på natta gikk ned til vannet sommer å vinter da hakket jeg hull i isen bæsje gjorde jeg på utedo på låven tisse gjorde jeg i buska på utsiden begynte å ruse meg på alt jeg fikk tak i alkohol hasj å bensin di mistenkte meg for å ruse meg men fant ikke noe på urinprøver bodde sånn var det fra 15 år alderen til jeg fylte 17år da havnet jeg på ungdoms psykriatisk i 2 månder etter selvmords forsøk i fosterhjemet fikk diagnosen adhd å ble flyttet til en instutisjon der begynte jeg å røyke hasj mye sammen med en annen gutt som var 2 år ungere rømte flere ganger i flere dager politiet lette etter oss vi gjemte oss hos venner å røykte hasj det var deilig å røyke hasj jeg slappet av kunne sove orntlig god matlyst ikke hatt det så godt siden jeg flytta i fosterhjem veide 45kg å var 180 høy når jeg flyttet derifra å kutt sår over halve kroppen  å ruset meg vidre i livet prøvde div rus midler men hasj var det jeg likte gikk sånn til jeg fylte 18år da var det ut i egen leilighet det var godt. Det er grov fortelling av min historie frem til myndig alder. Fra 18 til i dag 32år kommer etter hvert. Har 2 kompiser som jeg har jevnelig kontakt med svært lite kontakt med familie sliter med å møte dattra mi å litt turbulent i forhold 

Anonymous poster hash: 1060f...3d6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...