jegerbedreenalleandre Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 jajajajaja mas mas mas, men jeg er bedre en alle dere tilsammen Lenke til kommentar
Ørjuz Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) jajajajaja mas mas mas, men jeg er bedre en alle dere tilsammen jaok Endret 9. januar 2004 av Ørjuz Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 De har faktisk grønn plexi i flak på Clas Ohlson i oslo. tror ikke de står i katalogen, men var der nede i dag og så dem. Ligger sammen med den andre plexien i samme str. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Tror det grønne bare er beskyttelsesplasten. Har ikke sett annet. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 i så fall ligger den rundt hele platen.... går ut fra plexien er grønn når besskyttelsesplasten er hvit og kuttene grønne... Lenke til kommentar
karamba Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 i så fall ligger den rundt hele platen.... går ut fra plexien er grønn når besskyttelsesplasten er hvit og kuttene grønne... ok, sorry. Da er det bare jeg som ikke har sett i det siste. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Dehadde ikke så mye av den. Sikkert noe de har bestillt feil eller noe. Lenke til kommentar
jampe Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg skal gi deg et lite tips om du skal lage slike ting. Har du en orginalfront i metall eller plast som du kan starte med er det en stor fordel. Kjøp inn fin sand gjør en negativ mal i denne (press ned i sanden) så modifer så sand formen til du er fornøyd. Legg lexan eller pleksi platen oppe på sandformen, sett den så i komfyren. Hunnkjøn burde være ute av huset når du starter denne prossesen,de har en masse rare meninger om dette apperatet. Temp og tid må du prøve deg fremm på. Lykke til. Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 får bare ønske deg lykke til, for det trenger du, og jorgenindahouse, du behøver ikke demoralisere fyren selv om han legger ut mot noe vanskelig Lenke til kommentar
Ørjuz Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 nå har jeg begynt på det lille prosjektet og har montert noe men får ikke lagt ut bilder siden jeg ikke har noen web side har gitt opp home.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå