Gå til innhold

perspex/plexi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du klarer _aldri_ å mekke noe som er i det hele tatt i nærheten av det Ggnome gjorde...

Litt av en motivasjon :roll:

Jepp! Bedre å være litt realistisk med fyren, istedetfor å rose ham opp i skyene, for siden å se at han har ødelagt alt i ren over-selvtillit... :cool:

Har du i det hele tatt noen anelse av hva han kan da? Tenk om han er kapabel til å lage en lik kopi da?

 

Ikke uttal deg om ting du ikke vet :roll:

Lenke til kommentar

vist du aldri prover vett du ikke om du har et overnaturligt talet til casemoding, jeg tar alltid vansklige oppgaver og ser om eg greier dei, resultatet er at eg blir bedre og bedre for kvar gang, etter min mening saa er skilsene mine med et halvt aar moding bedre enn gjenomsnittet!

Lenke til kommentar

vær så snill... med god sans for detaljer og planlegging kan han fint klare det der... er bare snakk om tid og utstyr.

Jeg hadde aldri giddi å starte på det der fordi det ville tatt for lang tid... tid jeg ikke har!

 

men selvtillit er også viktig skal du starte på noe sånnt, og da hjelper det ihvertfall ikke at folk sier at han _aldri_ vil klare noe i nærheten av det der :mad:

 

stå på mann! det er resultatet som teller her :thumbup:

(for forumet da.. modding er seff kjempegøy... :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...