Gå til innhold

Ny SE

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har akuratt klart å ødelegge tlf min igjen... Denne gangen var det en T610.. Lyst på en annen tlf nå, egentlig men lurte også på oppfølgeren T630 er det det den heter eller Nokia 6230, selv om jeg sverget til aldri mer å kjøpe nokia... Noen som veit når disse 2 er ventet ut? og ca. pris....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har akuratt klart å ødelegge tlf min igjen... Denne gangen var det en T610..  Lyst på en annen tlf nå, egentlig men lurte også på oppfølgeren T630 er det det den heter eller Nokia 6230, selv om jeg sverget til aldri mer å kjøpe nokia... Noen som veit når disse 2 er ventet ut? og ca. pris....

Mobil.se skriver at T630 kommer i butikkene i februar... I Sverige ihvertfall.

http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=7427&sid=1

Lenke til kommentar

Slutt med flisespikking da, T610 og T630 er same shit new wrapping. Skjermen er bedre og designet er annenledes. Kameraet kan interpolere bilder til tre ganger så høy oppløsning (hvorfor man skulle ville gjøre det er beyond me). Tilslutt så er det noen "my Friends" funskjon som uansett aldri kommer til å bli støttet av TeleN og Ncom.

Lenke til kommentar
T630 er helt identisk med T610, så da blir det på en måte å gå tilbake til din forrige mobil.

tja... ikke helt da; selvsagt er den "videreført" men skal vistnok ha blitt forbedret på mange områder; men merkelig nok er minnet d samme ;)

2mm tynnere er den også... selv vill jeg ha heller ha sett at den var 2mm tjukkere og hadde over 5mb minne :thumbup:

6230 er en helt panng mobil; men mmc og mp3 spiller... synd at den ikke har symbian og at skjermen ikke er så stor men utover dette ser 6230 ut til å bli en godbit utav de skjeldne :thumbup:

noe jeg selv spekulerer på er at sannsynligheten er stor for at prisen blir høy; skikkelig høy; ca. 4-5000 kr (!) i lanseringsperioden...

t630 vil nok ligge på 3250 kr.

Lenke til kommentar
Slutt med flisespikking da, T610 og T630 er same shit new wrapping. Skjermen er bedre og designet er annenledes. Kameraet kan interpolere bilder til tre ganger så høy oppløsning (hvorfor man skulle ville gjøre det er beyond me). Tilslutt så er det noen "my Friends" funskjon som uansett aldri kommer til å bli støttet av TeleN og Ncom.

Men det er jo forandringer som er merkbare på telefon. Altså forholdsvis store forbedringer, så da er det vel knaptnok flisespikkeri og spørre hvordan noen kan påstå at de er identiske...

Lenke til kommentar
Altså forholdsvis store forbedringer

Nei, som sagt er ikke forbedrigene store. Kunne godt kalt den T610i (men da hadde den vel ikke solgt like bra som SonyE håper på)

Brukerne lar seg lettere lure ved at de kaller den T630 :p

Å gjøre en skjerm mindre lyssky er en ganske stor, og ikke minst positiv forbedring... ;)

Lenke til kommentar
t610 og t630 har identisk firmware. Så menyene og softwaren som man sier på folkemunne er identisk.

Ander forandringene er jo nevnt over så.

T630 har "my Friends" funskjonene,noe som t610 ikke har, så de ikke være identiske.

Trodde det var en forskjell mellom fimware og software :-)

H a b a l a

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...