Idita Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Jeg har et Creative Cloud abonnement som har vært aktivt i mange år. Jeg bruker dette minimalt, så har lenge tenkt på å avslutte det. Bindingstiden var ett år, jeg har betalt i minimum 5 år. Skulle inn å avslutte det nå, og da får jeg beskjed om at jeg binder meg til et nytt helt år hver gang vi passerer nyttår! Hva i..?!? Så jeg får ikke avsluttet dette uten å betale et gebyr på 1500kr. Dette betyr jo at jeg er bundet til å betale for alltid. Etter en viss tid burde det da være mulig å avslutte uten det gebyret. Noen med erfaring? Finnes det et nummer jeg kan ringe fra Norge? Lenke til kommentar
Idita Skrevet 15. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2021 Visste ikke hvor jeg skulle legge dette. Så flytt det gjerne til riktig sted 🙈 Lenke til kommentar
Clear Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 (endret) Åpne Creative Cloud appen og trykk på "Contact us" Scroll nedover , da kommer dette frem : Gi beskjed om at du vil avslutte abbonnementet Endret 15. mars 2021 av Clear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå