tsetsefluen Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Har Telia og den andre personen Telenor. Ringer hverandre mye men opplever at det tilfeldigvis avsluttes uten at noen av oss har avsluttet. Og når jeg ringer opp igjen får jeg beskjed av mottaker av at jeg ikke skal ringe midt i en samtale. Sånn har det vært i en del år med gamle og nye mobiler. Jeg har Sony og den andre har Samsung. Tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Du kan be den andre slå av samtale venter? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 16. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2021 @Nidar2 var nok min telefon det var noe i veien med. Kjøpte meg en ny mobil i går og opplever ikke de samme probleme Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 tsetsefluen skrev (7 timer siden): @Nidar2 var nok min telefon det var noe i veien med. Kjøpte meg en ny mobil i går og opplever ikke de samme probleme Så det var telefonen som sa du ikke skulle ringte midt i en samtale? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 17. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2021 Nidar2 skrev (14 minutter siden): Så det var telefonen som sa du ikke skulle ringte midt i en samtale? Nei. Heller personen jeg pratet med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå