Minty123 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ser liksom ikke helt for meg å komme kjørende ned til min lokale bensin stasjon, lempe ut kabinettet, skru det opp, og blåse det rent.. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hva med en Delta vifte Blåser jo som bare F*** den... Lenke til kommentar
snole Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ser liksom ikke helt for meg å komme kjørende ned til min lokale bensin stasjon, lempe ut kabinettet, skru det opp, og blåse det rent.. Hvorfor ikke? Det er gjort i en fei, og du får garantert vekk selv de verste hybelkaninene. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 nr 1. jeg har ikke bil nr 2. jeg ser ivertfall ikke for meg å BÆRE ned kabinettet på min lokale bensinstasjon.. kabinettet mitt veier et tonn Lenke til kommentar
snole Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Okei da.... Var bare et tips. Hvis noen andre skal ha vårrengjøring i sitt kabinett anbefaler jeg å teste metoden. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Biltema Art.Nr 36-520 Trykkluftspray == good Nilfisk 1500W støvsuger == bad bad bad. DrErling Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg tror også at trykkluft er tryggere enn støvsuger.. Riktignok kan jo støvsuger funke greit hvis man bruker det ordentlig.. men det tar jeg ikke sjangsen på Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 hvorfor ikke kjøpe en kompressor, det gjorde jeg. Tror den kosta rundt 400.-, en slik en liten sak. Funkerer som en drøm. Tok kab. på verandaen i sommer og blåste ut alle hybelkaniner. Ble nesten kvelt av alt støvet som kom ut av den. Så ut som om det brant Kjøpte det fra Biltema . Slipper du å betale 88.- for hver gang du skal rengjøre og du kan bruke den til andre ting. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det som kan være litt dumt med kompressorer på bensinstasjons og de som koster 400,- er at trykkluften som kommer ut er full fuktighet! Det er ikke noe hyggelig når de blåser mikroskopiske vannpartikler på hovedkortet... Det beste er trykkluft for boks for PCer. Eller støvsuger med antistatisk tupp fungerer alltids. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 har aldri opplevdt at det som kommer ut av min kompressor er fuktig, så det er ikke så stor sjansne for det heller Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hva med en Delta vifte Blåser jo som bare F*** den... Bare rett den mot kabinettet og du blåser hele driten bort over gulvet... Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 har aldri opplevdt at det som kommer ut av min kompressor er fuktig, så det er ikke så stor sjansne for det heller Når du komprimerer vanlig ute/inne luft får du også med fuktigheten i lufta. På luftfuktige sommerdager kan du kjenne på trykkluta og du blir våt i handa. Har til og med fått strøm i meg ved bruk av spikerpistol p.g.a. fuktigheten i slangen... (jordfeil i kompressoren btw) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Lucifer 666 Skrevet 06/01/2004 : 16:26 QUOTE (Radhoo @ 06/01/2004 : 10:07) har aldri opplevdt at det som kommer ut av min kompressor er fuktig, så det er ikke så stor sjansne for det heller Når du komprimerer vanlig ute/inne luft får du også med fuktigheten i lufta. På luftfuktige sommerdager kan du kjenne på trykkluta og du blir våt i handa. Har til og med fått strøm i meg ved bruk av spikerpistol p.g.a. fuktigheten i slangen... (jordfeil i kompressoren btw) Helt korrekt. All komprimert luft (på bensinstasjoner) inneholder fuktighet. Den eneste fuktfrie kompressorluften får man hvis man bruker en kompressor med tørking av lufta via et filter. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Lucifer 666 Skrevet 06/01/2004 : 16:26 QUOTE (Radhoo @ 06/01/2004 : 10:07) har aldri opplevdt at det som kommer ut av min kompressor er fuktig, så det er ikke så stor sjansne for det heller Når du komprimerer vanlig ute/inne luft får du også med fuktigheten i lufta. På luftfuktige sommerdager kan du kjenne på trykkluta og du blir våt i handa. Har til og med fått strøm i meg ved bruk av spikerpistol p.g.a. fuktigheten i slangen... (jordfeil i kompressoren btw) Helt korrekt. All komprimert luft (på bensinstasjoner) inneholder fuktighet. Den eneste fuktfrie kompressorluften får man hvis man bruker en kompressor med tørking av lufta via et filter. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Oi - hvordan ble det 2 poster av den da..............? Lenke til kommentar
snole Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Men lufta vi sitter i inneholder jo og luftfuktighet. PC'en funker jo fint for det..... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har til og med fått strøm i meg ved bruk av spikerpistol p.g.a. fuktigheten i slangen... (jordfeil i kompressoren btw) ...i tillegg til spikeren? Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Luft på boks an være en god ide.. ettersom det sitter masser av støv inni PCI/agp portene. Støvsuger er godt nok for å ta og støvet fra kjøleribba og generelt i kbinettet. Men den kan inneholde statisk elekrisitet. ¨så fiks det først Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 har alltid brukt støvsuger jeg...kan den lede statisk elektrisitet selv om man har en plast-tut? Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 har alltid brukt støvsuger jeg...kan den lede statisk elektrisitet selv om man har en plast-tut? Alt som er metall leder strøm. plast er en isolator. altså den leder ikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå