Gå til innhold

Hva spiser du i løpet av en vanlig dag

Peterman

Anbefalte innlegg

Trening er no herk ;D

:thumbup:

Frokost: 1-2 glass juice

Lunsj: 1/2liter vatn/saft, 2 brødskiver

Middag: Det eg får, 2-3 porsjoner

Kveldsmat: Skjelden, men når eg spiser, så blir det rester fra middagen eller et par brødskiver.

183cm, 72kg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frokost: Havegryn, proteinpulver, linfrø, melk og rapsolje blandet med stavmikser. Frokost er dagens viktigste måltid ;)

Lunch: Protein/gainershake.

Lunch 2: 6 skiver fullkornbrød med noe på.

Middag: Mye bra og sunn mat :)

Kvelds: Protein/gainershake

Kvelds 2: En stekt laksefilet

2-4liter vann i løpet av en dag.

182cm/87kg

Spiser bare fiskepinner.

187cm/88kg

:thumbs:

Endret av Peterman
Lenke til kommentar

frokost. kl. 5.55: noe drikke, melk/saft/juice

9 pausen på jobb: 4 skiver

12 pausen: 4 skiver, kjøper kanskje noe digg i kantinen og dropper noen skiver!

middag: det mamma har mekket sammen.

dersom jeg spiser noe eter dette er det noe fastfood fra et gatekjøkken/bensinstasjon på kvelden, kanskje no godt jeg lager meg hjemme!

er ikke ofte jeg spiser noe forufti etter middag, chips og sånt om jeg har!

Lenke til kommentar

Frokost: Frokostblanding av et eller annet fiberrikt slag (sløyfes også oftere og oftere...........:-) )

Lunch: 2 kokte egg + 2 tomater

Middag: et eller annet kylling, kalkun, koteletter, salatblandinger.........

Kvelds: 1/2 boks Cottage Cheese med 1/2 boks Chunked Pineapple oppi.

Ellers: alt jeg gidder av frukt, grønnsaker, vann, nøtter..............

195 cm/110 kg

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Vell, skal vi se..

Frokost: 2-3 skiver steinovnsbrød med ost. 1 glass husholdnings saft eller et glass Tine melk med O'Boy ;)

Skoleniste: 2 skiver Steinovnsbrød med salami. 1/2 husholdnings saft.

Middag: typisk Norsk potetmiddag.

Kevld's: 4 skiver Steinovnsbrød med Ost :)

Lenke til kommentar

Frokost ca 0710: En stor porsjon müsli av et eller annet slag, med flere kornslag samt noe tørket frukt eller rosiner. P.t. God Dag Frukt, med ekstra lett melk. Et stort melkeglass juice av noe slag.

Lunsj ca 1150: 4 brødskiver med et eller anna knall på. Gjerne ost eller kjøttpålegg. No butter applied, men går en del i smøreost. 1/2 liter saft ca, evt vann i tillegg om jeg føler for det.

Mellommåltid ca 1400: 2-4 brødskiver. Samme opplegg som lunsjen. En del vann.

Trening: ~1 liter vann. Proteinshake umiddelbart etter trening. Frukt etter behov og dagsform.

Middag 1700-1900 en gang: Whatever som er på bordet. Mora mi lager god og sunn mat, og vi spiser mye kjøtt, fugl og fisk, og andre ting som er knall. En kraftig porsjon, 3-4 glass vann.

Kveldsmat en gang mellom 2200 og 0030: Proteinshake og noen brødskiver el. godmorgenjoghurt. Kan anbefale Q-jog, den smaker digg.

Dette er en typisk dag. Klokkeslett blir justert etter når jeg har tid til å spise, dager hvor jeg jobber feks blir det første og andre middag, hhv 1630 og 1910, med noe varmmat av noe slag. Vet at det kunne blitt bedre med tanke på frukt og grønt, og at jeg burde kutte karbohydrater på kvelden. Målet med kostholdet er å holde meg i fin form gjennom dagen, og holde blodsukkeret jevnt. Et høyt inntak av proteiner er prioritert pga styrketrening.

bfisk

Lenke til kommentar

I dag har jeg spist:

Frokost: 2 skiver ristet loff, et stekt egg. To kopper te

Lunsj: En salat med reker, en halv liter Farris Orange

Mellommåltid: En "pizzarull" og fem vannbakkels fra den fantastiske butikken med det magiske navnet som ender på Boca. En flaske Imsdal

Middag( blir først inntatt rundt klokken 21): Min mors wokgryte med biter av ytrefilet, tomat, vannkastanjer mm. Med ris

(i går var det kalkungryte med poteter, varrier veldig)

I løpet av dagen går det også mange flasker Imsdal eller Farris-

Lenke til kommentar

BRA det er så mange som gidder/har lyst på frokost. Jeg spiser sjeldent eller aldri frokost, i dag spiste jeg frokost klokka 3..hehe

Jeg går skift, så det er litt variert spisemønster. Spiser sjeldent før lunch tider, da er det gjerne en 5-6 skiver.

jobber jeg seint så spiser jeg en liten lunch og middag rett før jobb. Spiser gjerne 1-2 måltider varm mat pr. dag.

Det går seff en del på grandis og takeaway. Har ei super sjappe nedenfor som det koster 100kr for en stor pizza eller 119 for en biffsnader( 250g, chips, bakt potet og salat)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...