ALAEAS Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 (endret) Hei! Det siste året har jeg programmert et lite dataspill på fritiden. Det har hatt mange navn, men heter nå Tank Island. Som navnet tilsier handler det om tankser på en øy. I løpet av kampen blir øya gradvis ødelagt. Nå har jeg lagt ut en ny trailer, hva synes dere? La ut en trailer i fjor også, den ligger under: Endret 18. mai 2021 av ALAEAS 6 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 I buy that for a dollar! Robocop quotes passer til så mangt 😂 Ser bra ut 😊 2 Lenke til kommentar
ALAEAS Skrevet 14. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2021 Takk! Tror jeg skal gi ut en demo, så det er nok muligheter for å få prøvd det om ikke så alt for lenge. 😀 1 1 Lenke til kommentar
ALAEAS Skrevet 17. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2021 (endret) ^ Topp hemmelig konseptskisse av tingen jeg jobber med for tiden ^ Endret 17. mars 2021 av ALAEAS Lenke til kommentar
ALAEAS Skrevet 21. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2021 Video av nåværende prototype: https://thumbs.gfycat.com/FrequentGrippingAmericanquarterhorse-mobile.mp4 Lenke til kommentar
ALAEAS Skrevet 18. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2021 Etter en del mer arbeid har jeg oppdatert grafikken! La ut en kort video som viser det nye systemet. 😀 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 10 hours ago, ALAEAS said: Etter en del mer arbeid har jeg oppdatert grafikken! La ut en kort video som viser det nye systemet. 😀 Det ser i hvert fall utfordrerne ut! Lenke til kommentar
ALAEAS Skrevet 19. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2021 Gunfreak skrev (7 timer siden): Det ser i hvert fall utfordrerne ut! Hehe. Det er vel tenkt å være et splitscreen spill, så det kommer an på hvem du spiller mot! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå