j0 Ø. Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Har kjøpt et innovatek rev 3.0 sett. har en Amd Athlon 1,4 ghz cpu, og tempen med vannkjølling montert ligger tempen på ca 43C. hva kan jeg gjøre for å få en bedre temp? ps har brukt Artic Silver II goop. har også to kabinett vifter gående, pluss ei vifte på radiatoren, den som følgte med. Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hva er totallengden på slangene dine? Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 kanskje 60-70cm. vannet går i denne rekkefølgen : pumpe(selfølgelig)-> radiator->Cpublokk->pumpe; trodde kanskje det kunne hjelpe; Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg har 35 grader med mitt ... Du burde få mye bedre.. AHr du vifter på radiator? vet du hva tempen på vannet er? Er blokka varm? Jeg har pumpe -> blokk-> radiator -> pumpe. Men rekke følge skal visst ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Hvor mange mhz er det på cpuen din a?? det er en enermax 120mm vifte..... har tenkt på å sette på den andre 120mm på 130cfm men den bråker jo som f*** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå