Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når noen har gjort opp en mening om deg som ikke er sann?


Gjest 6d065...878

Anbefalte innlegg

Gjest 6d065...878

Hei,

jeg har tidligere avsluttet et forhold med en person som var manipulativ og kontrollerende. Mye var skuespill og han kom med såkalte "stikkere" og brukte hersketeknikker, prøvde gjerne å dra meg ned om jeg skulle lykkes i noe. Jeg valgte tilslutt å kutte han helt bort fra mitt liv. En såkalt narsopat/narsissist, om du kjenner til disse så vet du de er giftige mennesker.

I ettertid sjarmerer han seg inn på min krets av venner og klarer å bli venn med noen der, hvorpå han også snur om på situasjonen til dem- hvorpå JEG blir den som skal ha vært umoden og vanskelig. Og jeg får høre fra mine venner det kun er "i mitt hode" dette har skjedd og at jeg er "psykisk syk", typ litt for mye tanker som ikke er sanne. Og jeg litt forvirret og fortvilet prøver å forklare tilbake men uten å bli trodd. 

Er det noen som har tips og råd her? Kan jeg forholde meg til noen som har gjort opp en usann mening om meg? Eller skal de også kuttes ut. Da vinner jo narsopaten.

 

Stor sukk fra meg ❤️ 

 

Anonymous poster hash: 6d065...878

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest af667...aa4

Å bruke tid på å få andre til å endre en forutinntatt oppfatning av deg basert på hva andre har blitt fortalt er helt håpløst... 

Det du opplever er helt normalt når det gjelder slike mennesker. Følg gjerne siden "Narcissistic and emotional abuse" på Facebook, de har også en fin hjemmeside. Jeg fant mye støtte i det da jeg ble utsatt for uverdig behandling fra det samme. 

Alt de vil er å få kontroll over deg og situasjonen, uansett hva du gjør: lukk døren og se deg aldri tilbake. Engang drittsekk, alltid drittsekk. 

Anonymous poster hash: af667...aa4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...