giraffen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 hmm, jeg har 7 stk på min windows server 2003 to av dem tilhører oracle serveren min tror jeg. jeg kan garantere at det ikke er noe virus på gang. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) tror ikke du trenger å beskymre deg med 5 svchost.exe-filer kjørende, virker som om det er normalt. Finner du derimot en SVCHOST.EXE (altså skrevet med store bokstaver), er det på tide å ta en virus-scan, evt. kjøre ad-aware og spybot m.m Har 5 stk kjørende, alle med store bokstaver. Norton sier ingen virus. Har ingen ustabilitet eller problemer, aldri hatt blåskjerm på denne maskinen. har du ingen svchost.exe skrevet med små bokstaver? Jeg hadde selv en SVCHOST.EXE, dette viste seg å være spyware. Med netlimiter så jeg at den tok mye av båndbredden min... Endret 6. januar 2004 av ridgea Lenke til kommentar
Lord_Paradox Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg kjører WinXP og har 5 stykk. Alle med store bokstaver. Er ganske sikker på at det ikke er noen virus her. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg kjører WinXP og har 5 stykk. Alle med store bokstaver.Er ganske sikker på at det ikke er noen virus her. Så lenge du ikke merker bugs eller usikkerhet, er det ikke farlig. Lenke til kommentar
Magnus Lie Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist_s.htm ...bla litt ned på denne siden og les... Mvh. Magnus Lie Lenke til kommentar
petterpaalan Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 jeg har 5. ingen virus eller noe. ingen mæ store bokstaver. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) har 1 på min nyformaterte jobb-pc edit: kjører windows 2000 the buggy windows skal sjekke serveren, bare sjefen går... Endret 6. januar 2004 av aklla Lenke til kommentar
Beto Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 WinXP, nettopp formatert 5 med store bokstaver...har da alltid funka fett. msblast kjørte da som egen? hadde den en gang... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 er 5 som kjører på serveren Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 spam spam spam spam Dette har vært oppe før, se bare her : http://forum.hardware.no/index.php?showtop...chost\.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå