karl hungus Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 hvor mange kopier av svchost.exe er det egentlig normalt å ha kjørende samtidig under windows xp ? jeg har fem... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) 2 her. vet egentlig ikke hvor mange det er "vanlig" og ha. EDIT: var vist 5 her og Endret 5. januar 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg har også 5. Og vet heller ikke hvor mange det er vanlg å ha. Lenke til kommentar
MrNutcase Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 3 her, i Windows 2000. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Selv har jeg 4: svchost.exe for local service svchost.exe for network service og 2x svchost.exe for system Lenke til kommentar
Makky Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 har 6 kjørende er det nødvendig med alle sammen? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Eg kjører med "bare" tre under Windows 2000. Hadde 4 eller 5 når eg kjørte XP. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 4 stk men ka gjere den fila`? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 du må vist ha den for og kjøre dll filer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) scvhost en er samleprosess for mange småprosesser. Det ligger altså mange småprogram/drivere som kjøres som tråder i denne prosessen. Dette er i grunn ganske smart, så slipper vi å se 'ørten' ting som ligger og kjører på listen i taskmanager. Jeg har forøvrig også 5 stykker her i WinXP. Endret 5. januar 2004 av Slettet-rXRozPkg Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 4 hos meg - WinXP Pro. _ johanf Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 4 her også... Nyformatert Win XP. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har faktisk 6 stykker. Har også Xp Pro. Er 100% sikker på at ingen av dem er bogus. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) tror ikke du trenger å beskymre deg med 5 svchost.exe-filer kjørende, virker som om det er normalt. Finner du derimot en SVCHOST.EXE (altså skrevet med store bokstaver), er det på tide å ta en virus-scan, evt. kjøre ad-aware og spybot m.m Endret 5. januar 2004 av ridgea Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg tror jeg har lest at du ikke skal ha mer enn 4 slike prosesser. Er det flere, så er det noe b0gus som ligger og sniffer. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg tror jeg har lest at du ikke skal ha mer enn 4 slike prosesser. Er det flere, så er det noe b0gus som ligger og sniffer. Puuh. Heldigvis har jeg bare 4. Msblaster går vel under svchost? Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 svchost - svchost.exe - Process Information Process File: svchost or svchost.exe Process Name: Service Host Process Description: Application works as a host process for services that run from dynamic-link libraries. Company: Microsoft Corp. System Process: Yes Security Risk ( Virus/Trojan/Worm/Adware/Spyware ): No Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Puuh. Heldigvis har jeg bare 4. Msblaster går vel under svchost? YEps, det har jeg fått merke en gang for mye.. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg sitter her og det er 5 stykker som kjører hos meg. Lenke til kommentar
Bernt Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 tror ikke du trenger å beskymre deg med 5 svchost.exe-filer kjørende, virker som om det er normalt. Finner du derimot en SVCHOST.EXE (altså skrevet med store bokstaver), er det på tide å ta en virus-scan, evt. kjøre ad-aware og spybot m.m Har 5 stk kjørende, alle med store bokstaver. Norton sier ingen virus. Har ingen ustabilitet eller problemer, aldri hatt blåskjerm på denne maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå