Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 http://www.xbitlabs.com/articles/editorial.../stalker_2.html i like it det virket da ekstremt spillbart på div skjermkort til å være en build som er langt unna å være ferdig. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Etter min mening kjører nok spillet saktere når det kommer ut. Det er tross alt en build fra oktober 2002 vi snakker om her (ja, har prøvd den) og mye grafikk ser ut til å mangle. Mangler også masse effekter her og der. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) jeg blir imidlertid overrasket over det store ytelses spriket mellom 5950 og 9800XT...trodde nvidia hadde fiksa ytelses problemene de hadde jeg...sukk.. men det lover jo bra att dagens skjermkort klarer å takle en uferdig build såpass bra...det kan jo ikke bli altfor mye treigere...eller? men så var det jo en heftig maskin de testa det på ellers da... Endret 5. januar 2004 av MrLee Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 jeg blir imidlertid overrasket over det store ytelses spriket mellom 5950 og 9800XT...trodde nvidia hadde fiksa ytelses problemene de hadde jeg...sukk.. Hmm ja... det er jo et "The Way It's Meant To Be Played"-spill i tillegg... men men vi får se når den endelige versjonen kommer ut Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Dette er visnok ikke DX9 versjonen av STALKER. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Dette er visnok ikke DX9 versjonen av STALKER. Det er vel laget etter DX9, men det var så godt som ingen DX9-effekter som jeg kunne se... Altså effekter som bare finnes for DX9. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Dette er visnok ikke DX9 versjonen av STALKER. Det er vel laget etter DX9, men det var så godt som ingen DX9-effekter som jeg kunne se... Altså effekter som bare finnes for DX9. men nvidia har fått fixa dx9.0 ytelsesproblemene de hadde da? for å få tråden mer innpå games: jeg gleder meg enormt til Stalker kommer, det ser utrolig ut, og forhåpentligvis lever gameplay også opp til forventningene.. Endret 6. januar 2004 av MrLee Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 men nvidia har fått fixa dx9.0 ytelsesproblemene de hadde da? Det er naivt å tro at en driver ville fikse dette problemet etter så lang tid. Dette er også et hardware problem noe nVidia selv har innrømmet og dessverre vil det nok begrense bruken av DX9. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 joa, men trodde 5950 hadde fixa de problemene jeg...jaja, da står det kanskje verre til med nVidia enn jeg trodde...sukk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå