Gjest Baardsen Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Jeg har en Miele W149 "toploader" som har temmelig nøyaktig 20 år på baken og som unektelig har dratt noen lass med klær opp gjennom årene. Skiftet lagre på trommelen for et par år siden men ellers ikke gjort noe mer. Det jeg lurer på er hva som er mest vanlig at "ryker" på eldre vaskemaskiner og lurer samtidig på om det kan være noe galt med termostaten og hvordan jeg evnt. kan finne ut om denne fungerer som den skal. 1 Lenke til kommentar
Stu1 Skrevet 20. mars 2021 Del Skrevet 20. mars 2021 On 3/13/2021 at 10:40 AM, Gjest Baardsen said: Jeg har en Miele W149 "toploader" som har temmelig nøyaktig 20 år på baken og som unektelig har dratt noen lass med klær opp gjennom årene. Skiftet lagre på trommelen for et par år siden men ellers ikke gjort noe mer. Det jeg lurer på er hva som er mest vanlig at "ryker" på eldre vaskemaskiner og lurer samtidig på om det kan være noe galt med termostaten og hvordan jeg evnt. kan finne ut om denne fungerer som den skal. Hva får deg til å tenke at der er noe gale med termostaten? En vaskemaskin består forsåvidt ikke av veldig mange deler, og der er bare noen komponenter som kan gå i stykker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå