Ludvig86 Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 (*Var litt usikker hvor jeg skulle poste denne. Admin må gjerne flytte den om nødvendig) Hepp! Jeg har brukt Spotify til avspilling av Podcast`er, men ble nyskjerrig på om noen andre der ute sverger til noe annet? Noe som er litt mer oversiktlig og selvfølgelig har muligheten til å "laste ned" episoder, som man kan i Spotify? Takker for innspill! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Hei, vet ikke hvilken telefon du bruker, men jeg liker Overcast veldig godt. Der kan du sette på "voice boost" og også spille av raskere enn 1.0x om du ønsker det. Men tror kanskje den bare finnes for iOS. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Podcast Addict er jeg veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 13. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2021 Takk for tips! Jeg kjører Android. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Zash skrev (På 12.3.2021 den 23.20): Podcast Addict er jeg veldig fornøyd med. Bruker også den, men synes den har blitt mindre brukervennlig etter hvert, spesielt når det kommer til å finne podcaster med den (søkefunksjonen + nyheter/anbefalinger). Kan legge til at jeg bruker gratisversjonen, så det kan jo ha en del med det å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå