RaymondK Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Så netopp denne videoen på youtube og ble mektig imponert over hvor fint de beste merkene loddet aluminium! noen google søk senere er entusiasmen gått litt over i skuffelse da jeg ikke klarer å finne noen norske butikker som selger slike. Virtker ikke som at selgere på ebay er interessert i å sende til Norge heller. Men det ville vel uansett blitt veldig dyrt med frakt og avgifter. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 (endret) Bruk jetcarrier.com Endret 12. mars 2021 av mobile999 Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 15. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2021 On 3/12/2021 at 9:34 PM, mobile999 said: Bruk jetcarrier.com Har du prøvd dem selv på små pakker? Prøvde en annen tjeneste for litt siden, og det ble 80 USD for min lille pakke Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Nei, jeg henter hos Jetcarrier. Det ser ut som det koster 313 kroner inkl. levering til din adresse dersom du booker pakken som sjøfrakt og den er under 5kg og mindre enn 35 liter. Det finnes en tilsvarende tjeneste der man kan hente pakkene på Tretten. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 On 3/12/2021 at 8:27 PM, RaymondK said: Så netopp denne videoen på youtube og ble mektig imponert over hvor fint de beste merkene loddet aluminium! noen google søk senere er entusiasmen gått litt over i skuffelse da jeg ikke klarer å finne noen norske butikker som selger slike. Virtker ikke som at selgere på ebay er interessert i å sende til Norge heller. Men det ville vel uansett blitt veldig dyrt med frakt og avgifter. Prøv Chronos i england. F.eks: https://www.chronos.ltd.uk/product/durafix-easyweld-aluminium-welding-brazing-soldering-kit-15-stick-kit-brush/ De sendte til norge sist jeg handlet der. Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 25. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2021 Aldri hørt om Durafix. Er det brukbart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå