mr_lf Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Kjøpte nytt hk (MSI KT6 Delta) , prosessor (AMD XP2500+), vifte og skjermkort(PowerColor Radeon 9600PRO) i dag. Men da jeg kobla opp og skrudde på pcen forble skjermen svart med en melding: No signal, input 1. Jeg prøvde å sette i DVI-D porten, virka ikke, så i den vanlige skjermkort pluggen, virka heller ikke. Hvis jeg tar ut kabelen av porten på pcen kommer det en annen melding på skjermen, Cable dissconeced. Kortet er plugget i agp porten, og det er inegn andre kabler eller annet som skal/kan kobles inn i hket. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Høres ut som skjermkortet eller agp-porten er ødelagt. Prøv med et annet skjermkort. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Sjekk om det er en jumper over agp porten, er mulig den må flyttes et hakk til høyre/venstre. Står isåfall i manualen. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Har prøvd et annet skjermkort, men det virket heller ikke Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Kjøpte du ny skjerm også? Den kan også være ødelagt Lenke til kommentar
sdn Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 En kamerat av meg hadde samme problem. Var noe med at HK ikke var skrudd riktig på kabinettet eller noe sånt?? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 En kamerat av meg hadde samme problem. Var noe med at HK ikke var skrudd riktig på kabinettet eller noe sånt?? Du mener sikkert at det er noen spacere som kortslutter kortet? Lenke til kommentar
sdn Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Han sendte den til noen som hadde mer peil, så han kunne ikke forklare det Har ikke hørt om noe sånt selv Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Problem løst. Følgene var feil: Rett ved siden av agp-porten var den et lite intak for en strømplugg. Med den inne starten alt opp som normalt men, takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå