no_remorse Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Hei! Satt me PS her en dag å lagde en side, også plutselig stoppet det opp for meg.. Kan dere hjelpe meg i gang igjen? Si også noe om det jeg har kommet med.. kanskje det er like greit å begynne på nytt.. hva vet jeg. Jeg trenger altså en ramme med innhold i Dette har jeg fått til da... edit: vet at den AS i bakgrunnen suger.. prøv å overse den enda en: når jeg tenker meg om er linkene litt små.. Endret 5. januar 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Uh, jeezus, så bittelite, dah!? :o Fonten i logoen var ikke helt god.. Eller mulig det er fargen på den. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Den var veeeeldig liten, og som Mikka sier; fonten i logoen er litt merkelig... Men ellers er det ganske bra, som et førsteutkast. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 får en trappetrinn feeling når jeg ser siden. litt liten og.. kanskejen litt mørkere farge bak innholdsbiten hadde gjort seg? eller kanskje en mørk gråfarge på teksten? fyr inn litt innhold så får vi se Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Tiny deluxe! - ikke spess nyskapende - litt kjedelig meny. den må lages i grafikk, så hvorfor ikke bruke en mer spennende font? dessuten er delingen av linkene :: über1337 - vet ikke om jeg likte den grønnfargen - headeren med font i kursiv bryter voldsomt med resten - litt innhold, takk? Frykter det kommer til å se litt merkelig ut grunnet størrelsen. Men lykke til! Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 er den så liten altså? 750 x 500 skal passe til min. 800 x 600 skjerm Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 unnskyld at eg spør, men sitter du med photoshop med 800x600 ?? Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 unnskyld at eg spør, men sitter du med photoshop med 800x600 ?? nei. jeg lager sider beregnet på minimum 800 x 600 skjermer Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 unnskyld at eg spør, men sitter du med photoshop med 800x600 ?? nei. jeg lager sider beregnet på minimum 800 x 600 skjermer Går an å lage sider som funker på oppløsninger OVER det óg Så bittebittelite.. Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Som andre har sagt ja, lite. I første omgang var det litt vanskelig å få øye på menyen, kom på en måte litt vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå