Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan burde jeg reagere?


Gjest 76449...298

Anbefalte innlegg

Gjest 76449...298

Har en venn/bekjent som jeg treffer av og til (1 gang i mnd kanskje). Treftes oftere før. Når vi møtes sitter han å glor i mobilen 95% av tiden, noe jeg føler er ganske respektløst. Har sagt ifra men han gir mildt sagt faen i det. sist gang han var hjemme til meg la han seg til å fise ved 2 anledninger noe jeg dessverre bare sa snilt ifra at dette var uønsket atferd. Angrer meg bittert for at jeg ikke bare fikk han til å pelle seg til faen bort nå i ettertid. Ønsker vel å sende ut en klar beskjed at dette "vennskapet" er revnende likegyldig for meg også. Syns å slette han på FB og blokkere nummeret blir for mildt. Tenker å gi en klar beskjed neste gang han kommer, om han fiser med overlegg igjen. 

Hva tenker dere? Noen som har slike kjipe folk de gidder å henge med? 

Anonymous poster hash: 76449...298

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 76449...298 skrev (18 minutter siden):

Har en venn/bekjent som jeg treffer av og til (1 gang i mnd kanskje). Treftes oftere før. Når vi møtes sitter han å glor i mobilen 95% av tiden, noe jeg føler er ganske respektløst. Har sagt ifra men han gir mildt sagt faen i det. sist gang han var hjemme til meg la han seg til å fise ved 2 anledninger noe jeg dessverre bare sa snilt ifra at dette var uønsket atferd. Angrer meg bittert for at jeg ikke bare fikk han til å pelle seg til faen bort nå i ettertid. Ønsker vel å sende ut en klar beskjed at dette "vennskapet" er revnende likegyldig for meg også. Syns å slette han på FB og blokkere nummeret blir for mildt. Tenker å gi en klar beskjed neste gang han kommer, om han fiser med overlegg igjen. 

Hva tenker dere? Noen som har slike kjipe folk de gidder å henge med? 

Anonymous poster hash: 76449...298

Ser ikke helt problemet, er vel bare å ikke møte vedkommende hvis du ikke takler å være i nærheten av han? Eller er det slik at du ønsker å få vennskapet ordentlig på stell? Isåfall så vil jeg anbefale å snakke rolig og ordentlig ut om det. Å gå til angrep er sjelden en god strategi hvis målet er forsoning. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...