FuglFøniks Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Heey! Driver å skriver en anmeldelse/gjør oppgaver til filmen "Forrest Gump", som vi for noen, uker siden så på skolen. Jeg har gjort endel oppgaver, men er litt usikker på hva jeg skal skrive er filmens idè... Hva mener dere? Regner med at de fleste har sett den. filmens idè = altså budskapet med filmen. Håper på litt backup fra dere forumbrukere her på hw.no Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Forrest Gump er en gjennomgang av nyere amerikansk historie. Filmen er ganske realistisk bygget opp, og mangler et klart budskap føler jeg. Forrest er "tilbakestående", men klarer seg allikevel godt i det amerikasnke samfunnet med sinne Bubbagump Shrimps (ellerno), og derfor kan moralen/budskapet være at den som er ærlig, rederlig, snill (og troende) får et fint liv. Edit: Shrips > Shrimps Endret 5. januar 2004 av FiskePinna Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Ja, kan være enig i det. Noen flere innvendinger? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Den oppsummerer jo store deler av nyere amerikansk historie, da... Om du skal ha en prøve om det, er filmen ypperlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå