Qwseyvnd Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Du trengte ikke å si 3 ord, det holder med 1 ord. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Du trengte ikke å si 3 ord, det holder med 1 ord. tja, nå lærte du sikkert noen ekstra ord da 1 Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Wow, lærer de ikke slike ting på døveskoler? Har du lært så fryktelig mye om dette på en vanlig skole? Ikke fryktelig mye, nei, men mer enn trådstarter tydligvis Du får stå på, Qwseyvnd. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 apropos dette emnet... har et lite problem: en jente er keen på meg. Jeg er ikke det tilbake. Men jeg er keen på å "ta" a. Kan jeg gjøre dette uten å såre henne? (hu er keen på å ligge med meg osv også da) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Spør henne, ikke oss. 1 Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) haaaaaaaallllllllllloooooooooo pling i hodet eller... grunnen til at jeg spør her er jo fordi jeg _IKKE_ kan spørre henne.. da vil hun jo bare tro jeg er en player osv.. med resultat at ejg IKKE får knulle a EDIT: player Endret 10. januar 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Ja, jeg lærte 2 nye ord. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 haaaaaaaallllllllllloooooooooo pling i hodet eller... grunnen til at jeg spør her er jo fordi jeg _IKKE_ kan spørre henne.. da vil hun jo bare tro jeg er en playre osv.. med resultat at ejg IKKE får knulle a .. og hva er det en "playre" gjør for noe? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 haaaaaaaallllllllllloooooooooo pling i hodet eller... grunnen til at jeg spør her er jo fordi jeg _IKKE_ kan spørre henne.. da vil hun jo bare tro jeg er en playre osv.. med resultat at ejg IKKE får knulle a To stikkord: Grammatikk, Alkohol. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 apropos dette emnet... har et lite problem: en jente er keen på meg. Jeg er ikke det tilbake. Men jeg er keen på å "ta" a. Kan jeg gjøre dette uten å såre henne? (hu er keen på å ligge med meg osv også da) Ikke gjør det du, send henne til meg.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 hahaha nå lo eg høyt flere ganger faktisk. OMG! fyfan for en tråd. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) hw.no's offisielle seksualopplærings tråd edit: ikke alle som er så dreven som deg, dog Endret 10. januar 2004 av ridgea Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg har ikke ord!!!...denne tråden bør være blandt top 10 gjennom tidene!! AKIRA Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Herrefrels, jeg ler så tårene triller nå! Denne tråden! Humor! NÅ! Neida, den er i aller beste tro, og folk lærer av den. Men seriøst, mange halv-gullkorn her. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Wow, lærer de ikke slike ting på døveskoler? Har du lært så fryktelig mye om dette på en vanlig skole? Ikke fryktelig mye, nei, men mer enn trådstarter tydligvis Du får stå på, Qwseyvnd. Eller fordi vi som ikke er døve plaprer mer om alt mulig, en de det er en mer omfattende affære å plapre for (les. døve/stumme) (ubegrunnet teori). Derav følger også mer plapring om sex og liknende emner, og det er jo ikke akkurat på skolen man "lærer" mest om sex for å si det sånn.. Endret 10. januar 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
lodott Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Hahaha :!: ..tror aldri jeg har ledd så mye av en tråd i hele mitt lange hw.no liv.. Endret 10. januar 2004 av lodott Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Hehe...syns selv også tråden var morsom. Vi SKAL, avtalt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hehe...syns selv også tråden var morsom. Vi SKAL, avtalt Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 tråen er morsom ja .. men lo ikke før jeg fikk se .... Dremmel-mannen! passa så dårlig inn men seriøst .. kan vi få bilde? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Hva bilde av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg