Zemeckis Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Grattis da Har endå ikke hatt min kjæreste Hadde ei,med det kjært seg nå j*****.Sex etter bare 2 uker??Hadde jeg vært så vile jeg ha blitt litt bedre kjent,men det er nå meg da. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Har du avtalt med henne om å ha sex med henne om 2 uker? WTF? Kor romantisk er det da? Nei nei gutt...dette må bli slutt. Jeg har kjent henne i hmm.... 6-7 år. Vi går i samme døveskole, derfor. Jeg tuller vi skal ha sex INNEN 2 uker...jeg vet ikke når vi vil. Endret 6. januar 2004 av Qwseyvnd Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Vi skal ha sex innen 2 uker Innen 2 uker? Pokker også da, den gang jeg var ung så brukte vi 6 mnd. bare for å få kjenne på den ene puppen hennes jo... Lykke til da... des,OUT! Tja tidene forandrer seg, vi ga dem 24 timer ellers var det ut på nytt søk Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Gir ikke bilde her på hw forumet, sier ikke en ord om henne, men er samen med henne. Lenke til kommentar
Vamp069 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Du e jammen med heldige! Se på meg då, eg e en gammel gris på 69 år som ennå ikke har fått med någe, jaja. Eg har ennå pc`n og Cube`n min. Skasje klaga! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Vi skal ha sex innen 2 uker Innen 2 uker? Pokker også da, den gang jeg var ung så brukte vi 6 mnd. bare for å få kjenne på den ene puppen hennes jo... Lykke til da... des,OUT! Tja tidene forandrer seg, vi ga dem 24 timer ellers var det ut på nytt søk Enig med Snekker`n. I min ungdom kastet man ikke bort tiden på "uvillige" damer. Møter man de på byen, forsikrer man seg om at de har samme forestillinger om hva som skjer når de blir med hjem, hvis ikke leter man videre Er kanskje ikke samme måten det fungerer på når man er 16år da........LOL Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Har hørt om værre tilfeller av sexplanlegging. . . Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 du trådstarter, du høres ganske optimistisk ut.. her HUN sagt at dere skal ha sex eller har du misforstått en setning?? Jeg har ihvertfal lært å ikke være optimistisk på kjærlighetsfronten.... Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Innen 2 uker? Sånt burde ikke planlegges i detalj, da er jo noe av moroa borte. Bare mener at hvis du har kjent henne i 6-7 år burde dere ikke hoppe i høyet "innen 2 uker" bare for å ha gjort det.. Dere bør lære hverandre å kjenne (i et forhold) først og så kommer det naturlig. edit: skrivefeil Endret 7. januar 2004 av _Xorcist Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg tuller vi skal ha sex INNEN 2 uker...jeg vet ikke når vi vil. Er det første gang foresten? I så fall, ikke forvent for mye av deg selv eller henne... [mimre] 15 år, første gang, er jeg impotent eller? [/mimre] Kjente en som gikk under navnet "enstøter'n", poor fella... des,OUT! Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Sex er IKKE sant som jeg sa, vi har jo ikke planlagt noe som helst. Dere er lettlurte Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 I så fall får jeg håpe på dine vegne at det forholdet fungerer Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Hva betyr "etstøter'n" Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Det ble vel med ett "støt" høres det ut som. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 HVA BETYR STØT? Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 HVA BETYR STØT? støt n1 el. II støyt m1 (av *støte, *støyte, jf I *støyt) 1. det å *støte (1) kules- / dunk, slag få et støt i hodet / lastebilene tørnet sammen med et voldsomt støt / gi støtet til være en impuls, foranledning til / være i støtet være i slag 2. plutselig følelse av glede, redsel o l, stikk kjenne et støt av glede / det gikk et støt gjennom meg / kortvarig elektrisk strøm få et støt på flere hundre volt 3. kast, tak storms- 4. skarp lyd trompets- / skipet gav et støt i fløyta / språkv: lyd som blir laget ved at stemmebåndene lukker for luftstrømmen, karakteristisk i dansk 5. rykk, tak brystet hevet seg i korte støt 6. øvelse i vektløfting greie 150 kg i s-, jf rykk . 1 Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Hvorfor kaller henne en "enstøter'n" Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Klar, ferdig, ferdig? Enstøter'n fordi han rakk bare å føre penis (mellom beina) inn i skjeden (musa) en gang før det gikk for ham... des,OUT! Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Lykke til Qwseyvnd. Du er en ærlig mann. Stell pent med henne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg