Gjest c9759...881 Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Usikker på om jeg poster denne i rett forum, men det har seg slik at jeg kanskje får ny stilling i samme bedrift. Går fra å ha tredelt turnus til å kun skulle gå natt, men sjefen min vil at det skal stå turnusarbeider i kontrakten min. Hos de 4 andre nattevaktene står det spesifisert at de er nattarbeidere. Kan dette få noe å si for lønnen min vs de som har spesifisert nattarbeid? Anonymous poster hash: c9759...881 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Betydninga for lønn (i positiv eller negativ retning) vil kome ann på kva avtale som regulerer lønna, og korleis det blir forhandla. Om det blir forhandla basert på stillingstittel (blir dette brukt som stillingstittel? Det vanlegaste er at stillingstittel seier noko om jobben du gjer, ikkje når du utfører den) så kan eg lett sjå for meg at det kan oppstå situasjonar der nattarbeidarane får eit betre lønnsresultat fordi det blir argumentert med at nattarbeid er meir eller mindre belastande/attraktivt enn turnusarbeid. Om det er slik at du jobber fast om natta så er eg enig i at å klassifisere deg som nattarbeider er meir korrekt. Turnusarbeid synes eg uansett blir litt feil om du jobber fast om natta. Turnus blir vanlegvis bruk om arbeidsplassar der behovet for arbeidskraft varierer gjennom døgnet. På arbeidsplassar der det er behov for full bemanning gjennom heile døgnet så er det meir vanleg å bruke skiftarbeid som begrep. Ettersom turnusarbeid blir brukt der arbeidsbehovet kan fordele seg ulikt gjennom døgnet/året, så ligg det nok i forståing av "turnusarbeider" at du er fleksiblel til å bli satt i arbeid når det er behov for meir arbeidskraft. Om denne forståinga blir lagt til grunn utan at du har anna nærmare avtale om at du berre skal jobbe natt så vil det være ein risiko for at du får endra arbeidstid på bakgrunn av ein skiftplan. Under føresetnad om at arbeidsavtalen elles er godt formulert med tanke på arbeidstid og lønn så skal det ikkje ha stor praktisk betydning om du blir kalt nattarbeider eller turnusarbeider. Men du bør sjølvsagt merke deg at det nok er ein grunn til at arbeidsgiver ikkje ønsker å bruke merkelappen nattarbeider på deg. Har du spurt om kvifor arbeidsgiver meiner at du bør ha arbeidsavtale som turnusarbeider? Står det i arbeidsavtalen din at du jobber om natta så er det dette som er førande for arbeidstida, men står det at du er turnusarbeider og for tida har arbeidstid slik og slik, så gir dette arbeidsgiver forholdsvis stor fleksibilitet til å sette deg i arbeid på andre tider av døgnet. Korleis er lønna oppgitt? Er den oppgitt som fast timeslønn for deg som jobber om natta, eller er den oppgitt som timeslønn pluss nattillegg? Er tillegget for å jobbe om natta alt bakt inn i lønna så betyr det at om du får flytta arbeidstida til andre tider på døgnet så skal du fortsatt ha betalt som om du jobba natt. Har du timeslønn pluss nattillegg så mister du nattillegget dersom du ikkje blir satt opp til å jobbe om natta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå