Gå til innhold

Den Lengste Reisen

Anbefalte innlegg

Jeg synest at den Lengste Reisen var ett meget bra Spill, men det var litt treigt i begynnelsen... til jeg kom inn i det og hadde spilt ei stund.

Er en bra historie i det spillet.

Det jeg har gått å venta på no er at en 2'er skal komme ut. Mener at jeg las noe om det ett eller annet sted, men så har det blitt stille om det.

Det er kult at de får laga ett så bra spill som er norsk og på Norsk..

Jeg spilte det første gangen for 3 år siden. på en P3 550mhz så å det gikk bra, så det kan vel være noe å prøve for de som ikke har alt for oppgraderte maskiner :p

PS har begynt på det for 3. gang nå ;) må spilles en gang i året ;) hehe

Men så var det om Den lengste reisen 2 kommer ut da...????

Noen som vet noe???????

Venter i spenning :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The Journey Continues

The game continues the celebrated story that began with the award-winning and critically acclaimed PC adventure, and takes the players on an even more amazing journey through the twin worlds of Stark and Arcadia... and beyond. Familiar faces and places join exciting new characters and locations, with more than a few twists and surprises along the way.

Key members from the original team return for part two, and their goal is to make a truly next generation adventure to thrill and fascinate both fans of the original title and new players. Funcom currently intends to make the game for the PC as well as consoles.

The decision to continue the saga was finally made after listening to the demands of fans and media, who have been calling for a follow-up since The Longest Journey was released in 1999/2000.

More details - including visual concepts and production art - will be made available in the months to come, so keep watching this space!

Den Lengste Reisen heimeside

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Har sett det derre der zeph, men det er lenge siden de har oppdattert de sidene sine. så jeg begynte å bli litt engsteli for at det er lagt på is....

Var vel noe snakk om at det ikke gikk så bra for Funcom for en liten tid tilbake.

Lenke til kommentar

2-eren er i høyeste grad under utvikling, ja. Funcom har hatt pressestopp en stund nå, for prosjektet er enda delvis i designfasen, men dette vil bli et av de mest spennende eventyrspillene framover. Spillet vil gå over til sanntids-3D, og endre en del av spillmekanikken, som seg hør og bør. Vi skal prøve å dekke dette så godt som mulig utover her på Gamer.no.

Lenke til kommentar

Stemmer at det fremdeles er under utvikling. De la ned opptil fler andre titler, men det inkluderte ikke Den lengste reisen 2. Selv gleder jeg meg stort, for eneren var et fantastisk eventyrspill med herlig stemning og bra stemmearbeid fra Synnøve Svabø og andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...